Help! Bruinverlies

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mamaloo, Jul 24, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

Aug 6, 2018
    430
    177
    43
    Female
    Mijn ovulatietesten waren op zondag 12-7 en maandag 13-7 positief en maandag op dinsdag nacht pas gemeenschap kunnen hebben.
    Op maandag 20-7 heb ik in de namiddag menstruatie krampen gehad.

Op woensdag 22-7 heb ik voor het eerst positief getest met de predictor express en de testen lopen tot nu toe op (zie foto)

Sinds vanmiddag heb ik menstruatie krampen die eigenijk steeds aanweziger worden en zojuist met naar het toilet gaan had ik bruinverlies:cry: Ik maak me extreem veel zorgen!

Attached Files:

margarethd likes this.
  2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,968
    15,606
    113
    Nabij Utrecht
    Bruin is oud bloed.
    Kan dus nog van de innesteling zijn ;)

3. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

Aug 6, 2018
    430
    177
    43
    Female
    Ja klopt. Ik hoop het! Het is nu een beetje beige van kleur geworden en er zitten hele kleine met echt hele kleine stukjes gedroogde bloedstolsels (ook bruinig)

Ik weet dat het niks hoeft te betekenen maar ik zit toch weer in de stress

4. margarethd

margarethd Fanatiek lid

Feb 16, 2018
    1,288
    1,020
    113
    Female
    Hi lieve meid,

Wat vervelend dat je je zo’n zorgen maakt. Ik heb je andere topic ook even gezien en je testen lopen prachtig op voor de termijn. Ik wil je geruststellen met het feit dat ik vanaf voor mijn NOD al steeds erge menstruatiekrampen had. Ik heb het ook heel vaak gegoogled, en bij mij is echt alles goed en wel, dus het kan er ÉCHT bij horen. Bloeden heb ik zelf niet gehad, dus daar kan ik je niet over geruststellen, maar zoals hierboven ook al gezegd kan het nog van de innesteling of dergelijk zijn. Ik denk (hoe moeilijk dat ook is!!) dat je in je hoofd moet proberen te houden dat je er geen invloed op uitoefent, hoe het dan ook mag lopen. Je verdient het, dus komt vast goed meis.

Succes met de onzekerheid.

5. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

Aug 6, 2018
    430
    177
    43
    Female
    Dank voor je lieve woorden...

Ik weet dat het niks hoeft te beteken, ik heb bij al mijn zwangerschappen bloedverlies gehad en bij de laatste zelfs zo heftig op week 8 dat ik een transfusie heb gehad en ondanks dat bleef de kleine zitten. Maar helaas heb ik ook heel vaak meegemaakt dat het dus niet goed ging.

Ik was al bang dat ik deze rollercoaster weer in zou gaan en ik heb mezelf zo voorgenomen niet te stressen maar dat is echt gewoon onmogelijk!

margarethd likes this.
  6. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

Apr 14, 2020
    2,453
    1,830
    113
    Om je nu zorgen te blijven maken heeft niet veel zin dat is niet goed voor je. :(

Ik ben nu 33 weken zwanger en had vorige week drie dagen oud bloedverlies en zelfs rood bloed gisteren. Men zegt, negen van de tien keer is het niets. In het begin had ik ook bruinverlies en nu ben ik bijna op het eind. Om maar aan te geven dat het nog alle kanten op kan. Ik hoop voor jou dat het een innesteling is. Sterkte!:cool:

7. Mia1992

Mia1992 Actief lid

Oct 31, 2019
    134
    221
    43
    Female
    Jeetje wat een heftig verhaal over je eerdere bloed transfusie! Ik heb in het begin ook veel bloed verlies gehad. Al een paar dagen na nod. Begon met bruin en later werd het echt rood en soms zelfs met wat stolsels. Dit had ik een paar keer per week, tot week 12 ongeveer. Toen ineens in week 24 nog weer en daarna niet meer. Inmiddels 37 weken zwanger van een kern gezonde dochter! Het hoeft dus zeker niet iets te betekenen :) Ik zal voor je duimen dat alles in orde is!

Share This Page