Goedemorgen Geeft de predictor express wel eens valse streepjes? Heb getest en zie n heel licht lijntje. Ben nog heel vroeg, maar wilde even van de test drang af zijn hahaha. Ik krijg m denk k niet op de foto, maar ben gewoon heel benieuwd of ze wel eens een streepje geven. Hij stond er binnen afleestijd. Heb echt net 5 minuten geleden getest. Of ik wil het streepje gewoon zien...
Deze zijn juist heel betrouwbaar Ze drogen ook nog wat donkerder op vaak dus misschien kun je ondertussen wel een foto maken?
Ben benieuwd wat er van over blijft na uploaden. Stuur eerst een foto van toen de test 5 minuten was. Misschien is iemand goed in bewerken? Zo ja, graag!
Dank je in ieder geval. Ben benieuwd of iemand anders iets ziet. In het echt zie ik wel wat, maar op deze foto's dus niet
Te vroeg sowieso, maar dat vind ik niet erg . Vroeg me alleen af of ze wel eens valse schaduwlijntjes geven..
Op deze foto zie ik wel wat hoor! Mijzelf kennende zou ik iedere ochtend een nieuwe test doen, maar er wordt aangeraden dit om de dag te doen
Ohh echt? Jullie zien m wel op de foto, ik niet hahaha. Is weer eens iets anders. Nou ben benieuwd, heb geen predictor meer.. Dus morgen maar even halen... of vanmiddag
Klopt je banner trouwens? Want als je nu 7 dpo zit is het logisch dat je zo moet turen. Ik krijg er ook de testkriebels van hihihi maar zit pas 5dpo. Ik zou onwijs blij zijn met zo'n tuurstreepje overmorgen .
Heb ze alle drie even goed bekeken en op alleen de tweede denk ik een streepje te zien. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik een streepje wil zien voor je Je bent nog vroeg, zou over twee dagen weer een testje doen