Ik heb deze maand ovutesten gedaan en dit is mijn rijtje. Die donkere test is omdat ik per toeval nog 2 uur later dan die test daarvoor deed. Dus gelukkig mn piek gevonden. Dit was zondag rond 18.00 uur. Is het normaal dat die testjes nu nog aan de donkere kant blijven? Ik dacht namelijk dat ze vrij snel licht moesten worden. Zondag avond was dus mijn piek. Toen ook seks gehad en maandag avond ook. Is dit dan voldoende? Alvast bedankt voor de reacties!
Ik zou voor de zekerheid vandaag ook nog even klussen. De testjes zijn na de piek niet direct weer helemaal licht. (Heb ik nooit gehad in ieder geval) Succes
Je hebt je piek inderdaad gehad, en ik gok je eisprong ook... het is normaal dat het langzaam afneemt. Bij mij neemt het nooit helemaal af in de dagen na de eisprong
Ze zijn niet echt donker voor deze testen hoor. Deze zijn nogal gevoelig dus altijd wat donkerder dan bij sommige andere merken met normale gevoeligheid. En je hebt sowieso altijd lh in je urine
Zondag 18 uur je piek = uiterlijk vandaag 18 uur je eisprong. Aangezien een ei nog 12 uur bevruchtbaar is na de eisprong, zou ik vanavond toch nogmaals sex hebben
Dankjewel voor de reacties! Ik ga even kijken of het vanavond nog lukt anders hopen dat dit voldoende was!
Nu heb ik net bij afvegen weer van dat cervixslijm. Hoe kan dit? Heb geen testjes meer.. Maar gisteren is er dus niet meer van gekomen.