10 dpo.. getest met 2e geconcentreerde urine. Echt negatief, dus het was niks. Vind het niet zo erg (behalve van mijn geldverspilling), want december is hier al een helse maand hahaha
Niet meer getest na 10 dpo in de ochtend (had niks meer en geloofde er niet meer in) Temperatuur is nog hoog en nou ben ik misselijk. Gemeen. Zal wel van t eten van gisteren zijn...
Ik ben zo nieuwsgierig of je al tekenen van een aankomende menstruatie hebt of toch stiekem gewoon zwanger bent! Ik zie op al je foto’s een streepje! Ik duim nog steeds keihard dat het raak is, zo spannend haha!
Lief dat je zo meeleeft! Heb nog steeds geen test gehaald. Niks voor mij zolang niet testen! Denk nog steeds dat ik morgen of uiterlijk overmorgen ongesteld zal worden. Het enige wat ik normaal bijna altijd 1 dag ervoor heb is zware hoofdpijn. Nu nog niet, maar dat zegt dus weinig. Ik voel me niet zwanger in ieder geval
Gisteren overdag bruinverlies en avond een beetje rood en nu nog, dus het was echt niks. Zag ook op de laatste 2 testen toch echt een voorgedrukte lijntje (bij de andere niet op gelet) na m net open gemaakt te hebben. Ga ik volgende keer weer op letten of dat zo is!