Lieve dames, Dit is ronde 19 voor ons en ik voelde me zo anders dan anders met vreemde kwaaltjes dat ik ben gaan testen.... Uitleg vooraf: *Vr 5 april CD 18: 14.00uur en 21.15 positieve ovulatietesten van Sensitest en CB met Smiley *Za 6 april CD 19: ochtend en 21.00 weer beide testen positief *Zo 7 april CD 20: 12.15 ovulatietesten negatief *Gistermiddag CD 29: 17.00uur tuurtest kv2v5, zo licht rose dat ik het niet op de foto kreeg. Avond ook een tuurtest van de Action. (Binnen afleestijd) *Vanmorgen 17 april CD 30 (gisteravond veel gedronken en vannacht helaas veel moeten plassen) met redelijk lichte ochtendurine: direct een licht rose streep op Predictor Early. Is dit echt? Ik DURF het gewoon niet te geloven... Hou ik mezelf voor de gek? Ik voel allemaal scherpe steekjes in mn onderbuik. En steekjes vanuit mn liezen naar mn bovenbenen. Heb ook een ontzettende zeurende zware onderrug, vergelijkbaar met menstruatiepijn. Foto is van Predictor binnen afleestijd.. In het echt is hij duidelijker. Wat denken jullie?
Ik zie hem ook! Uitgaande van je test op 6 april, springt je ei binnen 24-48 uur, gaan we uit van 8 april.. Zit je nu op 9 dpo.. Lijkt me een mooie streep! Spannend!
Pffffffff ik ben gewoon in shock... Ik durf niet blij te zijn. Ben zo bang dat het nu eindelijk gelukt is en het toch mis gaat.. Mede door die onderrug vertrouw ik het niet. Maar heb totaal geen ervaring met zwanger zijn, hoe dat voelt en wat normaal is en wat niet... Maar zo'n roze strepen heb ik in ieder geval nog nooit gehad, dus misschien moet ik het toch maar geloven dan
We hebben pas net een intake gesprek achter de rug, nog geen onderzoeken gehad, dus dit zou wel echt een super timing zijn!!
Het voelt juist alsof ik ongesteld ga worden, wat rugklachten betreft dan. Maar normaal zou ik samen met die rugklachten ook onwijs erge buikkrampen moeten hebben en dat heb ik nu niet. Alleen steekjes.
Oh echt?! Ik wist niet eens dat dat een symptoom kon zijn! Dat zeurende gevoel voel ik tot in mijn heupen, onderrug en bovenbenen.
Gefeliciteerd ! Steekjes, kramp, en een menstruatie gevoel zijn normale "klachten" Je bm is al heel hard aan het werk