Duim hard mee dat t goed blijft gaan, oplopende testen is wel iets positiefs Wanneer zou je voor een echo mogen?
Dankjewel!! Ik heb geen krampen en rood bloed en Clearblue staat nog op 3+, dus dat lijkt wel positief. Maar ik had vanavond nog wat slijm met lichtbruin en lichtroze erin en ik vind dat gewoon supereng door vorige miskraam. Het is wel erg weinig en ook minder dan gisteren. Of de testen verder oplopen kan ik niet meer checken, want bij de Predictor is de testlijn al veel donkerder dan controlelijn dus kan daar ook een hook effect krijgen als ik goed gelezen heb hier. En Clearblue staat al op 3+ dus die kan ook niet verder omhoog. Echo weet ik nog niet. Hopelijk belt het ziekenhuis na kerst. Ik heb donderdag al laten weten dat ik zwanger ben, maar ze maken nog geen haast kennelijk. Fijne kerst nog!!
Snap dat t om zeker maakt, heb ik zelf ook wel gehad bloedverlies en gelijk in de stress, maar hier was alles gelukkig goed, hoop echt bij jou ook! Probeer een beetje te genieten en niet teveel stressen das ook niet goed jij ook nog een fijne kerst!
Lastig hè om positief te blijven terwijl je er zeker van bent dat het niet goed zit? Ik heb deze zwangerschap al 10x helderrood bloedverlies gehad (afgelopen maandag nog) inclusief krampen. Absoluut geen pretje kan ik je vertellen na de nodige miskramen maar blijkbaar hoort dat erbij. M'n kindje groeit namelijk goed! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik ga genieten van wat er in m'n buik groeit tot het tegendeel bewezen wordt. Ik ga namelijk spijt krijgen als ik dit niet doe. Ook helpt het mij om tegen m'n kindje te praten. Vertel hen/haar dat ik trots ben dat het zo goed groeit en ontwikkeld en dat hij/zij het kan. Klinkt miss zweverig maar het helpt Oh en ik zou als ik jou was een eerste echo doen zo rond de 7 weken. Dan moet je een hartslag zien en dan krijg jij er ook wat meer vertrouwen in.
Je hebt helemaal gelijk.. Het is bij een paar veegjes gebleven en vandaag helemaal niks meer. Zelfs als ik mn urine voor de helft met water verdun is de teststreep knallend en de controlestreep heel dun van de Predictor express dus met het hcg zit het vooralsnog ook nog goed. Ik ga ook proberen te genieten vanaf hier en over een kleine 2 weken hopelijk een mooie echo.
In de tussentijd gaan wij heel hard voor je duimen dat het bloed wegblijft en jij straks een fantastisch mooie echo hebt en over 8 maanden een mooi klein popje mag ontmoeten! ❤️