Hoi dames. 2.5 week geleden spiraal verwijderd op december. 8 december menstruatie. Ik heb mijn bmm en rekbaar slijm in de gaten gehouden. Eergister en gister het meeste rekbare slijm vandaag weer minder. Ik wilde in eerste instantie geen ovu testen doen. Maar gister toch maar begonnen. Gister was hij negatief maar wem een duidelijke streep. Vandaag is de streep een heel stuk minder duidelijk. Wel een flinke ovu pijn steek wat een paar minuten aanhield. We hebben eergisteren wel gemeenschap gehad. Heb ik mijn piek gemist? Wel op tijd geweest met gemeenschap? Bovenste foto is de test van gister. Onderste foto is de test van nu net. Beide foto's gemaakt na 5 minuten View attachment 601838 View attachment 601839
Deze zijn inderdaad niet positief. Misschien had je je piek een dag (of twee) eerder. Maar dat kunnen wij natuurlijk net zo min weten als jij Mocht de piek inderdaad toen zijn geweest dan was de seks prima op tijd. Mocht hij nog komen (no pun intented) dan is nogmaals seks handig. Dus ofwel je test door en kijkt of er een piek komt; of je stopt nu, wacht je menstruatie af en begint de eventuele volgende ronde wat eerder met testen.