Hallo dames, Na helaas in januari een miskraam te hebben gehad voel ik me nu weer precies zoals toen. De misselijkheid is behoorlijk aanwezig evenals de pijnlijke borsten. Ik heb dinsdag een test gedaan. Verbeeld ik het me of zien jullie het ook? Liefs!
Dan wellicht wat veel urine gebruikt want hij is erg geel. Lijk in de verte idd ook wel iets te zien.. Als je vandaag zou testen zou hij dan ook wel een stuk duidelijker moeten zijn. Heb je nog getest?
Ik zie wel iets ja! Maar zou inderdaad nog even testen. Je bent nu weer een paar dagen verder dus dan zou de streep duidelijker moeten zijn.
Nee nog niet verder getest. Ik durf niet zo (stom hè). Bang voor teleurstelling. Zou het weekend ongesteld moeten worden. Ik denk dat ik zo dag wel zou durven testen.
Ja, ben vanaf maandag erg misselijk. Mn borsten zijn ook gevoeliger, dit is wel minder dan in januari.
Als je vanaf maandag al misselijk bent van de hcg, dan zou je test nu echt donkerder moeten zijn. Dus als je het gevoel hebt dat het daardoor komt, waarom dan wachten
Als je zwangersschapsklachten hebt dan maak je hcg aan. Hcg start paar 2-3 dagen na de innesteling. Dan zou je dat dinsdag al op de test hebben moeten zien