Vraag over KV 2v5

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Bonomel, Dec 23, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bonomel

Bonomel Lid

Jul 23, 2018
    7
    1
    3
    Female
    Hoi allemaal,
    ik ben vorige maand gestopt met de pil. Mijn laatste ‘menstruatie’ was 20 november. Ik ben nu 9 dagen over tijd. Ik heb gehoord dat dit normaal is als je bent gestopt met de pil. Ik heb 14 december getest, maar die test is negatief. Afgelopen vrijdag heb ik op aanraden van een vriendin weer een test gedaan, die eventje na afleestijd positief was. Ik weet dat je na afleestijd niet meer mag kijken, maar ik zag het toen ik het weg wilde gooien. Een indrooglijntje heb ik vaker gezien, maar deze had een licht rood/roze kleur en zag er niet uit als een indrooglijntje.

Ik vroeg me af of iemand dit ook heeft gehad en of je uiteindelijk zwanger was of niet.

2. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    En dit was met een kV 2v5 test? Deze zijn helaas de laatste tijd minder betrouwbaar. Geven indrooglijntjes enzo. Je kunt het beste een predictor early of predictor express gebruiken.

3. Bonomel

Bonomel Lid

Jul 23, 2018
    7
    1
    3
    Female
    Ja, het waren die van de kruidvat. Ik zat al te twijfelen of ik de predictor zou halen of de 2v5 van de kruidvat, maar heb uiteindelijk dus die van de kruidvat meegenomen.

4. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    1,850
    644
    113
    Female
    Hoe ver na afleestijd was het

5. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

Aug 21, 2017
    1,812
    1,256
    113
    Female
    Groningen
    Ik heb met die van kruidvat nog nooit een vals positieve gehad.. kweet niet.. misschien anders morgen of overmorgen nog een keer testen!

6. Bonomel

Bonomel Lid

Jul 23, 2018
    7
    1
    3
    Female
    Ik denk 10 of 20 minuten. Ik heb niet zo op te tijd gelet. Gevoelsmatig was het in ieder geval niet lang daarna.

7. Bonomel

Bonomel Lid

Jul 23, 2018
    7
    1
    3
    Female
    Bedankt voor de tip! Ik heb ook vaker met kruidvat getest en als ik een indrooglijntje had dan was het de volgende dag; een halve, grijze kronkelende streep.

8. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    1,850
    644
    113
    Female
    Na 20 minuten is ie nog niet droog, Maar eigenlijk ook niet meer geldig. Zou even een nieuwe doen .
    Maar predictor schijnt tegenwoordig beter te zijn

Share This Page