Hi all, Ik heb hier een paar weekjes geleden mijn zwangerschapstesten geplaatst omdat ik wat onzeker was over de oploop. Nu heb ik sinds woensdag bruinverlies dus ik dacht meteen aan een eventuele miskraam. Het bleef bij af en toe bruin tot gister toen werd het ook rood. Het is voor mij exact hetzelfde als een beginnende menstruatie. Gister wist ik zeker dat het een miskraam zou worden, dus ik dacht ik test vandaag alsvast om te zien of de testen al teruglopen. Maar de test is nog steeds knalpositief, wanneer beginnen de testen met aflopen?
He wat rot, zulke onzekerheid. Het kan van alles zijn. Ja het kan duiden op een miskraam, of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar het kan ook gewoon een gesprongen vaatje zijn. Heb je verder geen buikpijn? Hoeveel weken ben je nu?
Je zat 15 juni op 13 dpo. Dus op 16 juni was je 14 dpo/4 wkn zwanger. Vandaag dus 5+1 wkn. Het hoeft dus zeker niet meteen een mk te zijn, maar kan ook een pseudo menstruatie zijn. Hopelijk stopt het bloeden snel en blijkt alles goed te zijn over een paar weken op de echo.
Hi dames, Een update, het ging ineens heel snel. Ik had ook wat pijn bij mn lies die doorstraalde naar mijn been dus weer contact opgenomen met de verloskundige. Mocht meteen langs komen voor een echo, ze kon een bbz niet meteen uitsluiten dus mocht meteen door naar de gynaecoloog. Daar nogmaals een echo gehad, gyn had geen vermoeden van een bbz en zag een zwangerschap bloedprikken was niet nodig. Een heel klein ringetje, zie foto van de echo. De verloskundige had geen hoop op een goed verloop omdat ze de grootte van het ringetje te klein vond voor het termijn, volgens haar berekening zou ik 5+5 dagen moeten zij ipv 5+1 of 5+2 (volgens mijn berekening), ivm korte cyclus van 24 a 25 dagen. Gyn gaf aan dat ze een zwangerschap ziet en dat ze met dit termijn nog niet kan zeggen of de groote oke is en welke kant het op gaat. Kortom het kan beide kanten nog op maar ik denk dat het zojuist de verkeerde kant op is gegaan, nu aanhoudend roze verlies.
Volgens mijn berekening 5+2, volgens de verloskundige 5+5. Zij had op basis van de echo en termijn geen goede hoop.
Hi, zie mijn update. Volgens verloskundige zou ik al op 5+5 moeten zitten en was het ringetje toch wat nu zichtbaar is toch echt te klein. In combi met het bloedverlies wat nu aanhoudend is ga ik er vanuit dat het een miskraam wordt/is.
Hoe komt je vk bij 5+5? Als je je eisprong weet (wat jij weet ivm je ovulatietest) dan tel je heel anders en kijk je niet naar cyclusduur. Wel slecht dat je vk dit niet weet. Ik zou toch nog niet direct opgeven. Voor 5+1 ziet de echo er prima uit namelijk. Welke acties staan er nu nog? Krijg je nog een vervolg echo?
Ja, vond het ook vreemd. Zij gaat uit van mijn cyclus duur van 24 dagen. Bij mijn andere dochters klopte mijn berekening ook altijd gewoon. Maar goed we hadden vervolg afspraak staan voor aankomende zondag nog wen echo bij de VK en bij toenemende pijn kon ik meteen bellen. Ik had ergens nog stiekem een beetje hoop door de echo. Zij ging uit van mijn cyclus duur, 24 dagen ongv. Vond het ook vreemd want bij mijn andere dichters klopte mijn berekening ook, toen wist ik ook wanneer ovulatie ongv plaats vind dmv testen. Er stond een echo gepland voor zondag ik had door de echo ergens stiekem nog een beetje hoop. Maar vanmorgen werd ik wakker en verloor ik een hoop bloed met stolsels. Helaas
Vandaag heb je een echo of volgende week? Een groot stolsel betekent vaak idd niet echt goed nieuws Toch zal ik duimen op een wonder.
Correctie het was eerst wat weefsel en helderrood. En zojuist in een keer een groot stuk stolsel, miss zat daar het vruchtje tussen? Nu voornamelijk helderrood bloed. Hoop dat t snel voorbij is dan kunnen we weer verder. Volgende week zondag stond de echo gepland, wellicht kunnen we dat moment gebruiken om te zien of alles goed leeg is. Ik moet wel zeggen dat ik geen pijn heb als in krampen oid dus dat scheelt weer. Wel erg enorm balen en verdrietig maar helaas niets aan te doen.