Hallo allemaal, Ook ik mag me dan eindelijk aan jullie voorstellen als aanstaande mama. Mijn naam is Shahida, ik woon samen met mijn partner Tim in Amsterdam. Sinds 9 december loop ik (nu op sommige dagen wat minder, maar blijf vooral genieten ) met een gigantische glimlach op mijn gezicht, mijn partner en ik zijn na vele teleurstellingen eindelijk zwanger! Wij proberen al ruim 5 jaar om zwanger te worden. Ik voel me zo enorm gezegend dat het via de natuurlijke weg succesvol gelukt is. We zitten vooralsnog in een onzekere fase van de zwangerschap, aangezien ik pas per 5 januari mijn eerste echo heb. Heel spannend! Aangezien een ieder de zwangerschap anders ervaart, hoop ik van harte te mogen meevaren op jullie ervaringen! Tot dan!
hardstikke fijn dat het gelukt is! mijn vriend en ik zijn nu 13 maanden bezig om zwanger te worden maar echt lukken wil het nog niet helaas. wens jou een hele goeie zwangerschap toe
Hoi. Welkom op de site. Mooi om te lezen dat het na 5 jaar dan toch is gelukt. (en helemaal via de natuurlijke weg..) Hoe is je echo verlopen?