Predictor geeft ook valse lijntjes!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door angela22, 28 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik heb alle foto's van je bekeken,ik zie nergens een positieve test.Dat is idd balen.Zeker na zoveel rondes.Maar je hoeft je frustraties daarover niet op anderen te botvieren!
    En over empathie...misschien eerst even bij jezelf te rade gaan.
     
    Madelie vindt dit leuk.
  2. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Je ziet op de onbewerkte eerste test die ze deed wel een heel vaag lijntje. Ook op de Etos test zie je een duidelijker streepje. Om dat echt als positief te beschouwen is wel een dingetje en daarover verschillen de meningen.

    Wat ik ook las hier: Om te zeggen dat er iets al kort na de innesteling al fout gaat is ook een dingetje. We kunnen dat niet weten. Vreemd is wel dat ik net dus ook zag dat de Etos test ook een streepje gaf. Dus dan heeft het overduidelijk niets met de predictor te maken.

    Het zou kunnen (Om wat ik eerder ook al schreef) dat je een verhoogd LH hebt. Want je hebt de afgelopen maanden vaker testjes geplaatst waar iets vaags op te zien was. Je ziet bijvoorbeeld bij vrouwen die in de overgang gaan (ik beweer trouwens absoluut niet dat jij dat bent) testen reageren op het verhoogde LH. Dat kan ook bijvoorbeeld zo bij PCOS.

    Sterkte in ieder geval.

    En laten we vooral normaal doen met zijn allen op een forum. Lees de laatste tijd wel heeeeel vaak hoe heftig sommige op elkaar kunnen reageren. Hormonen oke, maar we zijn wel volwassen dames.
     
    Jeansflower en MissFluffy vinden dit leuk.
  3. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    ;)
     

Deel Deze Pagina