Oké ook een predictor gedaan met derde urine had niks gedronken of gegeten dus het zou even geconcentreerd moeten zijn als m’n tweede urine toch? Vind ‘m niet zo wauw tegenover de Action
Ik teste met de predictor negatief en smiddags met kruitvat 2v5 positief.. Ik vind dat hele fijne testen en ook betaalbaar. Ik zou als ik jou was met 1 merk blijven testen en dan kijken of ze mooi oplopen
Wel oploop! Alleen bruinverlies lijkt meer te worden. Mocht het niet doorzetten krijg ik over 3 weken een echo
Even een update, misschien dat iemand nog wat aan dit topic zou hebben. 14 juni toch een echo gekregen ivm mijn wantrouwen. Bleef bruinverlies houden. Niks te zien op de echo, dus doorgestuurd. Hcg getest en dat verdubbeld van 900 naar 1900 binnen 48u. Vanochtend plotse buikpijn gekregen en zagen ze bloed of vocht in de buik en hcg een beetje gestegen tegenover gister. Een bbz.. morgen nog afwachten en dan plan van aanpak maken.
Ach wat rot dat het niet goed gegaan is zeg... Ik heb er geen verstand van, maar ik dacht eigenlijk dat er met een bbz altijd gelijk iets aan gedaan moest worden, of verwachten ze dat je lijf het zelf aan pakt? Sterke in ieder geval!
Dacht ik ook haha. Mocht ik weer buikpijn krijgen moet ik met spoed terug. Ze hopen dat hcg morgen gedaald is en dat m’n lichaam het zelf oplost. Zo niet dan grijpen zij morgen in hoop ik, wil er nu wel van af zijn
Hmmm, niet fijn als het een bbz is! Weten ze dat zeker, want je hcg verdubbelt namelijk vaak niet bij een bbz, maar loopt langzaam op. Maken ze morgen nog een extra echo en prikken ze dan bloed? Mij werd toentertijd verteld dat er vanaf 2000 hcg iets te zien moest zijn op de echo. Veel sterkte in ieder geval!
M’n hcg verdubbelde van 1900 naar 2004 vandaag binnen 24u en ze zagen mogelijk vandaag het vruchtje in de eileider. Zou nu op z’n minst 5 weken en 2 dagen moeten zijn en er is echt niks te zien op de echo in de baarmoeder helaas