Predictor geen/nauwelijks oploop

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lightblue, 6 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ai, dat klinkt inderdaad niet goed. Heel veel sterkte de komende dagen. Hopelijk kan je snel weer vooruit kijken.

2. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Dankjewel!

3. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Bah wat naar zeg!
    Ik wens je all sterkte toe komende tijd...

4. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Herkenbaar verhaal. Hopelijk laten ze je niet te lang doorlopen. Hier een keer een bbz gehad die vanzelf is opgelost en een keer geopereerd omdat mijn eileider al gescheurd was. Bij de laatste keer verdubbelde het hcg ook netjes en liepen de testen vanaf het begin mooi op, het hoeft dus niet altijd zo te zijn dat het traag oploopt maar vaak loopt het inderdaad te langzaam op bij een bbz. Hoe gaat het nu met je? Sterkte!!

5. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Hoe merkte je dat je eileider gescheurd was? Ik heb sinds gister bloed/vocht in de buik, zou dit betekenen dat het gescheurd is? Heb gisteren een uurtje flinke buikpijn gehad wat uitstraalde naar de bovenbeen, nog steeds licht aanwezig. Ze zijn nu net weer wezen bloedprikken, ik hoop zooo dat het hcg daalt want dat zou betekenen dat m’n lichaam het oplost toch?
    dankjewel!

6. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte!

7. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Het wordt een mtx injectie, heel spannend dit

8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Ik lees net dat je een injectie krijgt, fijn dat ze er wat aan gaan doen!

Ik had helemaal geen bloedverlies (dat komt wel vaak voor bij een bbz) maar vanwege mijn eerdere bbz kreeg ik al bij 5 weken een echo. Hier was niks te zien in mijn baarmoeder, hcg geprikt en dat was 2000. 3 dagen later weer een echo en hcg geprikt, tijdens het maken van de inwendige echo kreeg ik ineens ontzettend veel buikpijn. Ik ben toen direct doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar werd de pijn nog veel erger, ik klapte dubbel van de pijn en ben in de lift in elkaar gestort. Ik werd meteen op een bed gelegd en naar de OK gebracht. Hcg was toen 6000. De enorme buikpijn kwam door het bloedverlies wat het buikvlies heeft geprikkeld. Schouderpijn is ook kenmerkend maar dat heb ik niet gehad.

Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina