Is er hier iemand bekend met de uiterst gevoelige dipsticks van zwanger en kids? Ik ben vandaag 4 dagen voor mijn nod en kon het niet laten om een testje te wagen... Op kv 2v5 zag ik niks. Op de zw&ki zie ik wel een 2e lijntje, wel moeilijk op de foto te krijgen. Wie heeft ervaring met deze tests? View attachment 409289
Ik had op de dipsticks ultra gevoelige testen een duidelijk lijntje, licht maar wel duidelijk zichtbaar en roze en ook op de foto te zetten. Helaas werd ik gewoon ongesteld. Succes daar!
Heb er pas een topic over geopend... Misschien kan je vergelijken? Ik had overigens op de kv ook een streepje en sensibaby ook...
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/527864-zwanger-kids-ultra-gevoelige-zs-test.html
Ja hoor, Djingo, zo begon het bij mij ook. En ik zie het streepje!! Spannend! Toen ik zo'n streepje had, kreeg ik wel al een duidelijker streepje met de Action test. Ik duim voor je!
Helaas, al vaker gezegd. Ik had een duidelijk streepje maar was toch echt niet zwanger & had mijn eisprong niet. Hopelijk is het bij jou een goed teken!!
Prima testen...wit bij niet zwanger en als er een streepje stond ging die netjes donker worden.maar heb er idd ook minder goede dingen van gelezen.mijn ervaring is positief.
hetzelfde voor gehad enkele maanden terug. Had ook een zw test gedaan (extra gevoelig), was licht positief maar ondanks dat toch ongesteld. Vaak gebeurd het dat een vrouw in de laatste wachtweek het vruchtje verliest, meestal weten ze dat niet omdat ze gewoon ongesteld worden. Ik test dus zelden nog te vroeg. Je weet het beter niet dan dat je valse hoop hebt. Vind ik persoonlijk. Ik mag vanaf morgen testen (3d voor NOD dan).