hallo dames, Ik ben dus ongesteld geworden, tenminste dat denk ik, maar ik blijf licht positief testen. Iemand ervaring ermee? Hoelang blijft het in je urine? Mijn temp is steeds 37,5 terwijl het anders 36,5 is.
Ik zie niks maar zulke lijntjes heb ik helaas ook weleens gehad en gewoon ong. Geworden Hoeveel dpo zit je?
Dan zal het waars je ongesteldheid zijn,maar hoop t natuurlijk niet voor je Heb je andere merken testen gedaan?
Ja gisteren de cb plus, was ook een mooie streep op te zien binnen afleestijd en even breed als de controlestreep. Ik denk dat het hormoon nog gewoon in mijn lichaam zit, het verdwijnt blijkbaar niet zo snel
Ja, het bloeden zet door. Heb de gyneacoloog gebeld, ze wou geen echo doen omdat er nog niks te zien is
Hi moedertje! Ik zie op allebei je testen een streep. Duidelijker zelfs als bij je eerdere posts... Hmm...ik zou morgen weer testen idd! Houd ons op de hoogte he!
Ga ik zeker doen. Al heb ik zelf geen goed gevoel. Cb digitaal was ook negatief. Maar de streepjes testen zijn wel duidelijk vind ik
Ik heb in je andere topic ook gereageerd. Ik had een duidelijker streepje als jij op 14 dpo en de dag daarna zelfs nog iets duidelijker. Dezelfde dag begon het helderrode bloedverlies, daarvoor was het namelijk alleen roze en bruin. Daarna heb ik zeker nog een week streepjes gezien die steeds lichter werden.
Gyneacoloog sprak van een vroege miskraam inderdaad. Ik wist gewoon niet dat dat het hcg hormoon zolang in je urine te vinden is terwijl ik toch maar heel pril zwanger was
Ik vind hem heel iets duidelijker. Maar dat is echt minimaal. Ik zou ervan uitgaan dat dit niet goed zit.
Ik heb volgende week dinsdag een afspraak voor een echo, al was het maar om te kijken of alles in orde is vanbinnen