Predictor indroogstreepjes?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by velena, Nov 15, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Hoi meiden,

Even een technisch vraagje: ik ben altijd fan van de Predictor early omdat die bij negatief spierwit is en blijft. Dus geen indrogers. Nu heb ik de afgelopen dagen weer alleen maar witte Predictors, alleen krijgt de 1 na de ander alsnog een indroogstreep na 48 uur ofzo. Dit is natuurlijk negatief, want VEEL te ver buiten afleestijd, maar ik ben toch benieuwd of anderen dit ook hebben. Heeft iemand toevallig nog een Predictor early liggen van een paar dagen tot weken desnoods oud? En hebben die dan ook indroogstreepjes? Alvast heel veel dank!!

2. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    IMG_2832.JPG

3. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ja heb ik ook een x gehad met die test.

4. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ik vind de bovenste overigens wel duidelijk een streepje geven. Ik zou over ern dag of 2 een test doen met ochtend urine

5. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Ja in t echt nog duidelijker, maar niet roze. Dit is echt negatief, daar twijfel ik niet aan. Goed om te weten dat jij dit ook een keer hebt gehad.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Tja, maar eigenlijk is het ook de bedoeling dat je een negatieve test ook weggooit na afleestijd. Snap nooit zo goed waarom men negatieve testen altijd bewaart om na een paar dagen nogmaals te bekijken. Wat is het nut daarvan? Jezelf valse hoop aanpraten?

In de bijsluiter staat daarom ook altijd keurig een maximale afleestijd vermeld. Ook bij de Predictor Early. En dat betekent dat er dus na afleestijd streepjes kunnen verschijnen (hoeft dus niet) welke niks met een zwangerschap van doen hebben.

nizzie86 likes this.
  7. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Ik wist niet dat je kwaad werd. :$ Ik bepaal graag zelf wat ik allemaal bewaar, goed? Vraag is ook niet of dit positief is, maar of anderen ook indrogers hebben op de Predictor.

Saaaraaa, Krily, Misslukt and 5 others like this.
  8. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Ik maak mij ook schuldig aan het bewaren en opnieuw en opnieuw bekijken van testen, maar ik heb eigenlijk nog nooit indroogstreepjes gehad op geen enkel merk en nochtans veel testjes versleten. Wel maar 2 predictor early testen, maar ook daarop ver na afleestijd niets te bekennen.
    Maar wel gek dat jij vaak valse streepjes of indroogstreepjes hebt. Elke vrouw heeft een heel klein beetje hcg in het lichaam ook als ze niet zwanger is (normaalwaarde <5), misschien dat jij een net iets hogere waarde hebt waardoor je afhankelijk van hoe geconcentreerd je urine is met gevoelige testen toch een streepje krijgt?

9. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ik had ze afgelopen maand op de predictor en de action testen, maar voor t zelfde geldt heeft er toch een biochemische zwangerschap gezeten, geen idee. ik zal t eens gaan bijhouden en testen tijdens mijn menstruatie of ze dan ook streepjes geven

10. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Ik vind het ook raar, vooral met Predictor. Ik denk alleen niet dat het hcg is, maar echt een indroogstreepje van de urine. Want het is niet roze.

Bij kruidvat 2v5/wondfo heb ik het ook weleens gehad, maar dat is volgens mij een bekend verschijnsel met dit merk. Hoor het iig vaker hier. Dit gebruik ik niet meer.

11. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Ook op Predictor, jeetje! Dat is nieuw volgens mij hoor. Eerder gaven ze nooit indroogstreepjes zover ik weet.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,106
    15,650
    113
    Nabij Utrecht
    Jawel hoor.
    Elke test... ook de preductor early kan grijze indroogstrepen geven ver na afleestijd... zeker na 2 dagen.
    Zw testen zijn nou eenmaal niet gemaakt om na uren/dagen nog te bekijken.

Predictor early geeft geen valse roze strepen binnen de tijd en blijven dus gewoon hartstikke betrouwbaar bij een roze streep binnen de tijd ;)

velena likes this.
  13. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Als ik jou was zou ik voor sensitest dipsticks gaan. Niet duur en zeer betrouwbaar is mijn ervaring.

velena likes this.
  14. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Thanks, ga ik doen! Predictors beginnen een beetje in de papieren te lopen hier :D

15. MamavanK

MamavanK Bekend lid

Aug 25, 2010
    526
    81
    28
    Ik had een licht streepje op de predictor en die droogde heel donker op!

Share This Page