mijn tweede test is veel lichter!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ikie, Dec 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    #1 Ikie, Dec 28, 2013
    Last edited: Dec 28, 2013
    De eerste test heb ik op vrijdag 13 december gedaan. De tweede (de onderste) is van zojuist. Deze is veel lichter! Hij had toch al donkerder moeten zijn????

Attached Files:

2. Joy13

Joy13 Bekend lid

Sep 21, 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Ik zie je testen niet..

3. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Ik kan geen fotos zien... Was die van 13 op je nod? Zelfde merk testen? Beide met ochtendurine? Allemaal factoren die van invloed kunnen zijn.
    Morgen nog een keer testen anders? Als de testen echt veel en veel lichter dan zou het niet goed kunnen zijn. Maar er zit al 14 dagen tussen. Misschien zit jij al op de termijn dat de testen het jiet meer aankunnen en lichter worden? Ik weet niet precies wanmeer dat is.
    Bij mij werden ze echt zo snel veel lichter dat er binnen een paar dagen al nauwelijks meer een streep was.
    Ik hoop dat alles goed is voor je!

4. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Zou dat kunnen?? Ik zit nu op 6 weken en 3 dagen.

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hij is inderdaad wel lichter ja... mosschien nog een testje wagen?

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

JA! dat is goed mogelijk. Ik zou nu dan ook stoppen met testen.

7. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Was bij mij ook zo. Maar de ene is al lang ingedroogd en de ander heb je pas gedaan..dus dat kan ook verklaren.

Ik heb zelf wel eens gehad dat ik 3 testen van KV met dezelfde ochtend urine had. Een had geen streep, de ander heel vaag en weer een ander was een knaller.

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Daar heb je ook een punt ja. Ik heb namelijk ervaren dat de KV testen nog ver na de 5minuten afleestijd donkerder worden. Dus kijk straks nog maar eens naar de test.

9. Deniseb11

Deniseb11 Lid

Aug 26, 2013
    96
    14
    8
    Heb ik ook gehad rond 6weken, zat helemaal in de stress maar bedacht toen dat is ook nietgoed en heb het los gelaten, en wij hadden 1 1/2 week terug een echo en alles zag er goed uit! Niet teveel zorgen maken dus!

10. LCLL

LCLL Bekend lid

Jan 14, 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Bij 6 weken kun je volgens mij wel gewoon nog testen? Bij 10 weken daalt het hsg hormoon pas... Oja en ik ben helemaal niet tevreden met de kruidvattesten.. ;) Doeanders een ClearBlue?

11. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Pfff word helemaal gek.

12. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

Jul 9, 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    bij mij was er ook een dag tussen dat hij ineens lichter was :) ook KV test

13. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Bij mij werden ze na ruim 5 weken ook ineens lichter en lichter. Mijn hcg was toen gewoon al te hoog en dan zijn ze niet betrouwbaar meer. Ik heb me toen ook helemaal gek getest. En uiteindelijk nergens voor nodig. Na een goede test gewoon niet meer testen. Je maakt jezelf helemaal gek. Gewoon je eerste echo afwachten en niet meer testen. Je gaat je er niet beter door voelen.

14. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Dank voor jullie reacties! Ik probeer er even niet aan te denken. Heb op oudejaarsdag de echo. Ik wacht t gewoon even af.

15. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Ow das gelukkig al bijna. Succes met wachten!

16. OneMillion

OneMillion Actief lid

May 3, 2013
    243
    63
    28
    Female
    Ik zou inderdaad stoppen met testen en de eerste echo afwachten. Misschien maak je erg veel hcg aan en kan de test het niet meer aan. Maar ik hoor wel meer vreemde dingen over kruidvat testen. Zolang je na de eerste positieve test geen vreemd bloedverlies enzo hebt gehad zou ik proberen me er niet te druk om te maken. De eerste test was ook echt heel duidelijk positief dus je hebt verder geen reden om aan te nemen dat het niet goed is.

17. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

Jan 31, 2011
    1,004
    0
    0
    bij mij leek t ook wel wat te schommelen.
    denk eerlijk gezegd dat t aan de testen lag hoor.
    Heb er zelfs eens twee gedaan per keer met de zelfde urine.
    En soms zat er veel verschil tussen..
    Niet teveel piekeren meid.
    En anders gewoon nog een testje tegen aan gooien...

18. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Ik ben mezelf echt gek aan t maken. Mn baarmoedermond is open, zacht en ligt heel hoog. Mn borsten zijn dan wel en dan weer niet gevoelig en nu ook nog eens deze tweede lichtere test....

19. OneMillion

OneMillion Actief lid

May 3, 2013
    243
    63
    28
    Female
    Maar je bent geen bloed verloren ofzo toch? Ik snap je onzekerheid maar stress is slecht voor je en zolang je geen duidelijke signalen hebt dat het mis is gegaan of nog misgaat, moet je echt proberen jezelf niet gek te maken. Dat met je borsten dat had ik ook. Het ene moment dacht ik dat ze gingen knappen en het andere moment waren ze weer 'normaal'. Dat had ik met meerdere kwaaltjes trouwens. Je hcg kan ook nogal schommelen de eerste tijd geloof ik.

20. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ik zou niet aan je baarmoedermond gaan zitten als ik jou was. Je maakt jezelf er alleen maar onzeker mee plus het geeft infectiegevaar.

Mijn test met 6 weken was ook een heel stuk lichter als daarvoor. Ik was ook helemaal in paniek. Niet nodig geweest dus.
    Je hebt rond die tijd zoveel hcg dat de testen het vaak niet meer aankunnen.

Er zit helaas niets anders op dan afwachten. Hoe spannend het ook is.

Share This Page