Hoi dames, Woensdagochtend deed ik een predictor test van 6 dagen voor nodig en daarop was helemaal niets te zien, negatief dus. Deed net voor de grap een kruidvat 2 voor 5 Euro test en die was ruim positief. Niet eens met ochtendurine dus. Mijn nod wassen gisteren maar had een late eisprong vorige week maandag. Iemand ervaringen hier mee? Xxx
ik denk dat jij hartstikke zwanger bent meis. Woensdag is ook al weer 2 dagen geleden he! En eisprong is leidend. NOD is gewoon ongeveer 14 dagen na ei. Dus is je ei verlaat dan is je NOD ook later. Eisprong vorige week maandag dan is je NOD aankomende maandag. De preditor was je gewoon nog ff te vroeg mee.
Ik had hem per ongeluk in zwanger worden geplaatst. Predictor woensdag negatief Vandaag om 6 uur kruidvat positief Nod eigenlijk gisteren maar de eisprong pas vorige week maandag Gezien ons verleden direct heel onzeker dus vraag me af of die testen wel kloppen. Als mijn nod pas maandag is gezien mijn eisprong is deze dan niet erg positief voor niet ochtendurine. Xxx
Is dit dezelfde test?(die 2 foto's) op de eerste lijkt net of de linkerkant nat is en het rechtse stukje niet geraakt is door de urine. Op deze foto zie ik dus niet echt een streep maar meer een scheiding. Op de 2e foto zie ik duidelijk een streep alleen vind ik deze niet roze. Heb je niet nog een kv test die je kan doen? Ik hoop dat ik het gewoon niet goed zie op de foto en dat ie gewoon positief is!
Bovendien ligt de dikkere streep ook aan de hcg aanmaak per vrouw en per zwangerschap. Dat hij bij de 1 nog niet knalt, betekend niet dat het niet goed zit en bij de ander wel. Ts: hartstikke zwanger! Van harte .