Hoi allemaal, We willen graag een 2e kindje en zijn nu ruim een jaar verder met proberen. Ik heb testen besteld via www.zelfovulatietesten.nl Zij zijn de goedkoopste en de testen werken prima. Ik had de moet al een beetje opgegeven, dat het vanzelf zou gaan, maar nu toch maar eens kijken of het via de ovulatietesten gaat lukken. Ik vind het best moeilijk allemaal. Bij de eerste heeft het een half jaar geduurd. Zijn er toevallig anderen die in het zelfde schuitje zitten? Groetjes Azra
Hoi Azra, Bij ons was de wens voor een tweede kindje erg groot. Onze eerste zwangerschap liet 11 maanden op zich wachten, misschien niet lang maar als je graag zwanger wilt worden duurt elke maand te lang. Bij onze tweede zwangerschap duurde het nog langer namelijk 14 maanden en hadden we de moed opgegeven. We waren in het ziekenhuis geweest voor onderzoekjes en alles was goed. Laten we toen net zwanger zijn Dus niet de moed opgeven. Dat hebben wij gelukkig ook niet gedaan, ik hoop dat je snel zwanger raakt, groetjes lucky.
Bij mijn eerste duurde het in totaal 3 maanden (maar lange cyclussen, meer dan 70 dagen) en nu zitten we al in ronde 7 (wederom zijn de meeste cyclussen te lang). Ben nu bezig met temperaturen, maar de wens is nog groter dan bij een 1e. Omdat je weet wat er komt enzo denk ik. Begin wel ongeduldig te worden ,mede omdat in mijn omgeving iedereen 'zomaar' zwanger lijkt te worden van de 2e. Succes en hopelijk is het gauw raak voor je!
Hoi Azra, wij hebben een dochter van bijna 2 en zijn nu een paar maandjes bezig voor een 2e. (de rest van de cyclussen in m'n onderschrift hebben we condooms gebruikt) Ben benieuwd wanneer het deze keer raak is! (de eerste heeft ruim 2 jaar geduurd nl.) PS; heel stiekem denk ik dat dit een beetje reclame is, zie; ovulatietesten en zwangerschapstesten en dan links klikken op 'gratis starterspakket'
bij de 1e zw 2e ronde helaas mk daarna 11 maanden goede zw daarna ronde 2 weer zwanger helaas bbz daarna 9 maanden later dus meid er is echt hoop