Zijn sensitest midstream zwangerschapstesten goed?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Roetje08, 1 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Op bol.com worden de predictors niet in BE geleverd, dus nu op zoek naar een alternatief die volgende dag aan huis levert. Ze verkopen ook de midstream zwangerschapstesten van sensitest (die met het hartje). Zijn die goed om vroeg mee te testen (9dpo)? Ik weet dat predictor het beste is, maar wilde even kijken of er nog goedkopere opties waren dan 12€ voor een zwtest.

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.992
    18.800
    113
    Vrouw
    Ik heb die bij m'n eerste zwangerschap gehad, maar vond ze niet fijn aflezen. Streepje bleef licht bij mij terwijl die op de kv test al veel duidelijker was.. maar goed dat is al 3 jaar geleden. Geen idee hoe ze nu zijn

3. Roetje08

Dankje, dan zal ik het maar niet wagen en gewoon morgen langs Kruidvat gaan :)

4. Melk84

Melk84 Actief lid

10 okt 2015
    232
    124
    43
    Ik vond ze wel fijn. Spierwit toen ik niet zwanger was en een streep die mooi opliep toen ik wel zwanger was...
    Kruidvat zou ik niet aanraden, veel valse testen hier op het forum. Predictor is wel goed.

5. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Zwanger en kids testen :thumup::thumup:

6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik heb geen ervaring met die midstream testen. Maar de Sensitest dipsticks wel. Niet zwanger was altijd spierwit en toen ik zwanger was had ik op 9 dpo al een heel mooi streepje. Zal vast niet zoveel verschil zitten in soort test.

Zou inderdaad niet de Kruidvat 2v5 halen.

7. Goldrose

Goldrose Actief lid

4 feb 2017
    326
    197
    43
    Ik heb ook alleen ervaring met de dipsticks van Sensitest. Die zijn mij prima bevallen. Ooit 1x een rare test gehad die ineens gek opdroogde maar verder gewoon wit als ik niet zwanger was en nu netjes een streepje die op is gaan lopen.

8. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ik ben ook fan van de extra gevoelige dipsticks van sensitest! Bleven altijd wit, tot die ene dag op 9 dpo... Het resultaat verwacht ik over twee weekjes;)
    Succes!

9. Roetje08

Zal het onthouden moest ik toch nog een volgende ronde ingaan. Maar vanochtend predictor early gaan halen bij de apotheek. 14€ per stuk, ik ben echt gek :|

10. Roetje08

Die innovita testen bedoel je? Ja, daar ben ik ook fan van om vroeg mee te testen, maar helaas levertijd van 3 werkdagen naar BE :o:

11. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik had ook de extra sensitive dipsticks van sensitest. Die zijn mij heel goed bevallen.

Deel Deze Pagina