Op bol.com worden de predictors niet in BE geleverd, dus nu op zoek naar een alternatief die volgende dag aan huis levert. Ze verkopen ook de midstream zwangerschapstesten van sensitest (die met het hartje). Zijn die goed om vroeg mee te testen (9dpo)? Ik weet dat predictor het beste is, maar wilde even kijken of er nog goedkopere opties waren dan 12€ voor een zwtest.
Ik heb die bij m'n eerste zwangerschap gehad, maar vond ze niet fijn aflezen. Streepje bleef licht bij mij terwijl die op de kv test al veel duidelijker was.. maar goed dat is al 3 jaar geleden. Geen idee hoe ze nu zijn
Ik vond ze wel fijn. Spierwit toen ik niet zwanger was en een streep die mooi opliep toen ik wel zwanger was... Kruidvat zou ik niet aanraden, veel valse testen hier op het forum. Predictor is wel goed.
Ik heb geen ervaring met die midstream testen. Maar de Sensitest dipsticks wel. Niet zwanger was altijd spierwit en toen ik zwanger was had ik op 9 dpo al een heel mooi streepje. Zal vast niet zoveel verschil zitten in soort test. Zou inderdaad niet de Kruidvat 2v5 halen.
Ik heb ook alleen ervaring met de dipsticks van Sensitest. Die zijn mij prima bevallen. Ooit 1x een rare test gehad die ineens gek opdroogde maar verder gewoon wit als ik niet zwanger was en nu netjes een streepje die op is gaan lopen.
Ik ben ook fan van de extra gevoelige dipsticks van sensitest! Bleven altijd wit, tot die ene dag op 9 dpo... Het resultaat verwacht ik over twee weekjes Succes!
Zal het onthouden moest ik toch nog een volgende ronde ingaan. Maar vanochtend predictor early gaan halen bij de apotheek. 14€ per stuk, ik ben echt gek
Die innovita testen bedoel je? Ja, daar ben ik ook fan van om vroeg mee te testen, maar helaas levertijd van 3 werkdagen naar BE