predictor Ovu-test controlestreep heel vaag

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door suus1982, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo iedereen!

Ik heb net van predictor een ovu test gedaan om zeker te weten dat mijn ei al geweest is... (ik denk namelijk van wel) maar nu geeft de test een lichte controlestreep en ook een lichte teststreep. naar mijn idee is de teststreep ietsje lichter dan de controlestreep en zou ik dus inderdaad al voorbij mij ovulatie zijn, maar waarom is die controlestreep in hemelsnaam zo vaag? is dit altijd zo? in de bijsluiter staat een vele duidelijkere streep... Ik vraag me af hij wel goed is gelukt, maar voor 4 euro per stuk ga ik er nu echt niet nog 1 doen.

Wie weet raad?

groetjes Susan

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Heb je vandaag pas de eerste test gedaan? Ik had gister een positieve test en vandaag mijn ei. Als je naar mijn banner kijkt dan zie je dat ik een kortere lf heb, dus hij kan bij jou nog komen.
    Ik wil je wel aanraden om de dipsticks van Sensitest te kopen. Die zijn een stuk goedkoper. Ik betaal 12,50 voor 12 testen en ik vind ze super!

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hey,

bedankt voor je reactie! Ik denk wel dat mijn ovulatie al is geweest, heb namelijk maandag en dinsdag echt duidelijke pijn links onderin gehad en gisteren ook nog een beetje.. Vandaag helemaal nergens geen last meer van, alleen zere tepels, maarja. Ik wil alleen zeker weten dat ik het klussen niet te vroeg stop, want dat zou natuurlijk zonde zijn om dat achteraf te merken. Maar aangezien ik niet weet hoelang mijn cyclus gaat duren (1e maand na stoppen nuvaring), is het allemaal moeilijk in te schatten...
    ik ga zeker voor de sensitest idd! DAT SCHEELT ENORM!

Thanks!

groetjes!

Deel Deze Pagina