Wie o wie kan helpen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Amigo1985, Sep 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo dames,

We zitten in ronde 1 en ik ben sinds cyclus dag 13 met ovu testen aan het testen. Ik wilde erg graag weten wanneer mij ei plaats vindt, dus vandaar nu al aan het testen. Alleen komen mijn vriend en ik er geen wijs meer uit!! Ik heb de testen van de kv en van predictor. Allebei met strepen. Ik heb er een foto van gemaakt, aangezien ik denk dat de testen veel te lang posi blijven aangeven. Ik heb op cyclus dag 7 ook een test gedaan voor de gein en deze was duidelijk nega. Zouden jullie je bevindingen willen laten horen over de testen?? Alvast bedankt!!

2. Loe

Loe Niet meer actief

ovutesten van kruidvat (zijn dat deze?) zijn niet betrouwbaar. Geven continu positief aan. Je kunt beter sensitest of babyboom van het internet bestellen.

3. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Zelf gebruikte ik sensitest, zijn ook veel en veel voordeliger

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Dit zijn idd de testen van het kv. Heb vandaag luxe ovu testen besteld via sensitest, hoop dat dit beter werkt.

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ja ik had ook altijd van sensitest hihi
    die zijn echt super goed en voordelig

6. Aecatz

Aecatz Actief lid

Apr 2, 2009
    276
    1
    0
    Hmmz ik had volgens mij die van predictor en die zijn wat duurder denk ik. Maar maakte mij weinig uit. Bij eerste keer gebruik namelijk wel raak!!

Dames succes!!!!

Share This Page