ervaringen met cb digitaal

Discussion in 'Zwanger worden' started by Meiske74, May 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi

Ik zit nu 7 dagen voor mijn NOD. Ben 's ochtends en 's avonds misselijk, vanochtend zelfs overgegeven :( , vreselijk moe en heb veel pukkels (heb ik voor mijn ongi niet). Nu heb ik de test van clear blue digitaal in huis. Nu vraag ik me af of er nog meer meiden zijn die vroeger dan hun NOD met cb digitaal getest hebben en hoe dat is gegaan. Ik weet dat het nu nog te vroeg is om te testen (toch?), maar misschien over een paar dagen?

2. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    7 dagen er voor lijkt me wel erg vroeg!
    zou nog een paar daagjes wachten

3. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Cb test pas positief als er al veel Hcg in je urine zit. Cb geeft dus pas laat en positieve test en zeker niet zo vroeg voor je NOD.

4. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ik zou ook zeggen probeer echt op of na je nod te testen en dan met de huistest van kruitvat (ik heb hier veel positieve geluiden over gehoord van meiden die met cb digi neg. testen maar met kruitvat eigenmerk pos. testen)

veel succes met het wachten!

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, er zal idd niets anders opzitten dan nog even geduldig te wachten :( Zal wel moeilijk worden ;)
    Ik hou jullie wel op de hoogte :D

6. Joyce79

Joyce79 Lid

Apr 2, 2007
    66
    0
    0
    Secretaresse
    ik heb 1,5 dag tevroeg getest met cb digitaal, het was een hele duidelijke ZWANGER!

Groetjes,
    Joyce

7. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb 7 dagen voor nod positief getest met een da test en 2 dagen voor nod met cb digitaal.
    Ik voelde me echt hondsberoert daarom heb ik die testen zo vroeg gedaan, maar als je nog even kan wachten zou ik pas op je nod of 1 dag daarna testen.

8. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn NOD was 31 Januari (woensdag); op 24 Januari heb ik positief getest met Matcare, en de zaterdag daarna, 28 januari positief met de digi van CB...

9. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Heb ook met CB digitaal getest, achteraf (na termijnecho) bleek ik een dag voor NOD getest te hebben.. Positief

10. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Ik heb pas na mijn NOD positief getest met een digitale test. Met een gewone licht positief op NOD.

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! Misschien ga ik nu wel een dag eerder testen ;)

12. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Hoi Meiske,

Ik zit in hetzelfde schuitje. Voel me ook raar... Misselijk (met name 's avonds) moe en zere(grotere?) borsten. Ik werd hier zo optimistisch van, ik dacht: Ga gewoon vast testen. Helaas......negatief. Zowaar iets teleurgesteld, dom natuurlijk, moet gewoon nog even geduld hebben voor een realistische test.

Moraal van het verhaal: Voor alle zekerheid maar wachten... Zonde van het geld en de testen!

Succes, ik hoop voor je dat het raak is!

Groetjes Krista

Share This Page