Hi! Ik heb 7-10 dagen voordat ik ongesteld moet worden (helaas) meerdere malen onveilige seks met mijn vriend gehad binnen 24 uur. Hij is hopelijk met alles net op tijd geweest buiten mij klaar te komen. Ik moet tussen 11-14 september ongesteld worden, maar heb totaal geen idee hoe het precies met mijn cyclus zit, meestal tussen 28-31. Mijn laatste menstruatie was vanaf 14 augustus. Moet ik nu gaan testen? Maak mij nu toch wel een beetje zorgen en wordt er helemaal gek van. Alvast bedankt, Lipsticklover * En ja, ik weet dat het een domme actie was. Kwam erachter dat ik na mijn laatste menstruatie de pil totaal vergeten was. Normaliter gebruiken we ook een rubbertje.
Je zou eventueel zo een vroege test kunnen halen.. Die kunnen je al snel uit de stress halen En je kan ook van "voor het zingen de kerk uit" zwanger worden he! de kans is wel kleiner maar zeker mogelijk zei mijn HA in ieder geval
Je kan idd zwanger zijn... En dit kun je uitsluiten door 14 september een test te doen... Eerder heeft niet veel zin... Ik weet niet hoe oud je bent en of het gewenst is? Als het niet gewenst is had je een morning after pil kunnen halen maar daar ben je nu te laat mee... Afwachten dus... Sterkte
en in voorvocht zitte ook voldoende zaadcellen om bevrucht te worden, voor zingen de kerk uit is totaal ni veilig