Hallo allemaal, Wij zijn ruim twee weken geleden begonnen met proberen zwanger te worden. Laatste paar dagen heb ik een raar gevoel in m'n buik etc. Niet helemaal zoals ik me voel als ik ongesteld moet worden. Dus vandaag een test gedaan. Er kwam (naast de controle streep) een licht lijntje te staan. Dat betekent toch in principe dat ik zwanger ben? Wat zijn jullie ervaringen? Ik ga over een dag of 3-4 nog eens testen.
Wanneer heb je je eisprong gehad? Omdat je verteld dat je sinds 2 weken probeert zwanger te worden. Normaal is een tweede streepje zwanger, weet alleen niet of je allang met de pil gestopt bent?
een lijntje betekend zwanger ja! Heb je geen foto van de test? Kunnen wij ook even mee kijken. Spannend hoor!
Ligt aan het lijntje, hoe lang de test al ligt en zelfs het merk test kan verschillen, er schijnt een merk te zijn via internet te koop die regelmatig vals positief test. In principe als je gewoon binnen de tijd hebt afgelezen en er een licht(roze/blauw) lijntje verschijnt kan je dat als positief beschouwen!
Welk merk is dat die vals positief test via internet? Want vernaam ook dat de vroege test van Predictor vaak vals test... Maar een streepje is een streep...
Hoi, bedankt voor de reacties Ik zit nu rond mijn NOD. En het lijntje kwam binnen de max tijd van 10 minuten. Ik zal kijken of ik er nog een foto van kan maken. Ik heb een etostest gebruikt.
Als het nu je nod is,en je hebt een vaag lijntje dan ben je naar mijn idee zwanger!!! Wil ook wel even foto zien
Owwww dan is het verhaaltje anders Ik dacht je bent 2 wkn begonnen, dan kan je nog geen innesteling hebben gehad, maar snap je nu OEEE BEN WEL HEEL BENIEUWD!!! Voorzichtig gefeliciteerd~!
heb je al een foto kunnen maken? Want klinkt wel posi kunnen we even met je meekijken ben heel nieuwsgierig
Er verschijnt alleen een lijntje als er van dat hormoon in je urine zit, en dat hormoon zit alleen in je urine als je zwanger bent. Dus een streep = zwanger, lijkt mij! Gefeliciteerd alvast voorzichtig.
Ik kan alleeen vanuit mijn eigen ervaring spreken. Ik teste de eerst keer heel heel heel licht en dacht okay even wachten. Twee dagen daarna iets donkerder maar nog licht en toen twee dagen later een serieus streepje... Ik zou dus zeggen....Het zou best wel eens kunnen (-: Gewoon over twee / drie dagen weer testen. Succes!!!
Oo dank jullie wel voor de reacties. Zooo spannend. Eerst lekker op vakantie naar Frankrijk volgende week, maar dan zonder wijn en champagne en brie (of kan brie wel?) Meteen maar even een ticker aangemaakt, even kijken of dat goed gekomen is.