Hoi! Ik heb 11-1 En leo operatie +Hsg gehad. 16-1 begon mn menstruatie. Ik moet 4-2 pas weer bij de arts komen, dus dacht ga zelf kijken of ik en eisprong krijg. Ik heb überhaupt nog nooit en streepje op een ovulatietest gehad! Is de laatste nou positief? Of zou ik vanavond nog en keer moeten testen? ( de bovenste 2 zouden omgewisseld kunnen zijn, want had ze namelijk al weg gegooid haha). Gr samantha
Die is bijna posifief. Wellicht als je rond 19.00 nog eens test (niet teveel drinken ervoor) hij nog verder knalt. En anders morgen. Zou t in elk geval vandaag & morgen gezellig maken
Bedankt voor het meekijken! ik had toch nog even bevestiging nodig, omdat ik het zelf eigenlijk nog niet geloof. We gaan het vanavond zeker gezellig maken. Dit is de eerste keer in 10 jaar dat ik überhaupt een streepje zie.
Ja ik blijf ook nog wel even doortesten, ga vanavond zoiezo ook nog een keer testen maar we gaan het de komende dag toch gezellig maken. Beter te vroeg dan te laat.
Ik heb in de avond nog een keer getest en die was iets donkerder. Dag erna werd hij weer lichter dus hij was toch positief. Bedankt allemaal voor het meekijken!