medicijnen en eisprong/innesteling

Discussion in 'Zwanger worden' started by hanna76, Apr 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Hai,

Ik mag bepaalde medicijnen niet slikken als ik zwanger zou zijn. Dus elke keer na de eisprong neem ik ze dus niet meer. Word ik weer ongesteld dan kan ik ze weer tijdelijk nemen.
    Mijn vraag is nu: hoeveel dagen na de eisprong kun je echt daadwerkelijk zwanger zijn? M.a.w. hoelang kan ik nog medicijnen nemen?
    Duurt dat tot de innesteling? En hoeveel dagen na de eisprong vindt die plaats?

Greetz!

2. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Hoi Hanna,

Echt heel zeker weet je het nooit wanneer je je eisprong hebt, bij de een is het na 12 dagen bij de ander weer na 15 dagen, dus wanneer je precies zwanger raakt is niet echt te zeggen denk ik.
    Ik weet natuurlijk niet watvoor soort medicijnen je slikt, maar is het wel goed dat je telkens stopt en dan weer begint met je medicijnen? Raak je niet heel erg ontregelt?

Groetjes Taby.

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Nee, dat kan wel. Ik slik ze sowieso niet elke dag. Alleen als het nodig is. Maar na de eisprong neem ik ze dus nu niet. (Mijn eisprong kan ik redelijk nauwkeurig bepalen) Maar ja, soms heb ik die medicijnen eigenlijk wel nodig, dus zou ik graag willen weten hoelang het duurt na de eisprong voordat je dus echt zwanger bent. Kijk, als dat bijv. nog 10 dagen duurt, dan kan ik nog 10 dagen die medicijnen slikken. Snap je?

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Bij een zwangerschapswens worden ook al veel medicijnen ontraden. Ik zou gewoon even met je ha overleggen.

Share This Page