Predictor test, is het nu wel of geen streepje? HELP

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Wilma24, Jan 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma24

Wilma24 Actief lid

Dec 16, 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, help. Vanmorgen een test gedaan omdat ik op dag 38 nog steeds niet ongesteld ben. Tegen beter weten in, want de kans is minimaal. Maar ik wilde het even zeker weten.

Nu zag ik een streepje. Super super licht. Het kan ook de schaduw zijn. Dus mijn man gevraagd te kijken. Die is een stuk nuchterder. Maar hij ziet het ook. Kan het de streep zijn die er zit en moet oplichten door het hormoon? Dus dat ie er nu gewoon een beetje doorheen schemert? HELP!

We hebben al vaker testen gedaan de afgelopen jaren, maar dit nog nooit gehad.

2. elsje

elsje Actief lid

Dec 4, 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Wilma24

Wilma24 Actief lid

Dec 16, 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik geprobeerd. Maar streepje is zo licht dat je het niet ziet op een foto.

4. elsje

elsje Actief lid

Dec 4, 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien dan toch maar gewoon even afwachten nog. Vervelend. Ik weet er alles van. Maar met een paar dagen (liefst een week) nog een keer proberen. Hoop dat het raak is.

5. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    I, zou sowieso opnieuw testen met een kv2v5 of een action. Predictor schijnt zeer onbetrouwbaar te zijn.

6. Wilma24

Wilma24 Actief lid

Dec 16, 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb em al weggehooid. Probeer het maar van me af te zetten. Het is ook eigenlijk onmogelijk. Hopelijk word ik deze week ongesteld. Dan komt er een einde aan deze onzekerheid.:)

7. Wilma24

Wilma24 Actief lid

Dec 16, 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag ongesteld geworden :x Had dat niet even wat eerder gekunt!

Ik loop toch al wat jaartjes mee in deze malle molen. Hoe kan ik me toch weer zo gek laten maken, tegen beter weten in? :(

8. marleneke

marleneke Actief lid

Oct 9, 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Wilma24, we blijven ons nog steeds zo gek maken omdat die ene wens nog niet vervuld is en de hoop er dus nog steeds is.

Share This Page