Bij mij is in 2010 PCOS geconstateerd. Mede door een zeer onregelmatige cyclus. Nu vele behandelingen verder is er niks meer van de PCO te zien, maar heb ik een lage AMH waarde. Mijn cyclus is tussen de behandelingen door nu ook erg constant tussen 28 en 30 dagen. Behalve dit keer. Na de laatste IVF poging (zonder terugplaatsing) ben ik netjes op dag 28 gaan menstrueren. Nu zit ik al op dag 37 en nog steeds niks. Ik weet dat er maar 1 oplossing is en dat is testen. Heb er vandaag 1 gekocht. Maar voordat ik mezelf helemaal gek ga maken, ben ik benieuwd of een onregelmatige cyclus normaal is bij een lage AMH. Vandaar de vraag aan alle dames met een laag AMH: Hoe is jullie cyclus.
Niemand? Ik ben vandaag op dag 38 alsnog ongesteld geworden. Gek word ik ervan. Dacht ik weer een regelmatige cyclus te hebben. Mooi niet dus. Zou heel graag horen hoe dit bij anderen is.
Hoi Wilma, Wanneer ben jij op AMH getest? Is dat i.v.m. vroege overgang in jouw familie? Mijn oma was met 30 jaar en mijn moeder met 40 jaar in de overgang. Ik heb wel een bloedtest gehad bij de gyn en mijn gyn zei dat niets wijst op een vroege overgang, maar ik ben volgens mij niet op AMH getest. Mijn cyclus is vrij regelmatig, ik heb alleen een late eisprong en in het begin had ik een korte LF. Zie mijn onderschrift.
Ow Wilma wat balen, ik las eerst je eerste berichtje en had stiekem ook even hoop! X voor jou. Ik heb ook een heel regelmatige cyclus en dan soms ineens anderhalve week later pas mijn ei. Maar ik gok dat mijn AMH wel goed is...
Ik ben na de tweede IVF getest op AMH. Ik had toen maar 2 follikels, 1 eitje en geen bevruchting. Reden genoeg om te testen op AMH. Verder geen familie die in de vroege overgang zijn. Vooral erg onverklaarbaar :x
Ja stom he. Nu loop ik toch al heel wat jaartjes mee. Mij krijgem ze niet meer gek zou je denken. Nou, het is toch weer gelukt :x Toch weer hoop tegen beter weten in. Gelukkig had ik gisteren een mail uit Dusseldorf. Ze gaan woensdag of donderdag bellen voor een afspraak. Nu nog even toestemming bij PNO regelen. Spannend
Wat is je amh waarde? Ik las dat je naar DD gaat, goede keuze! Mijn amh is 0,5, erg laag dus. In Gent was ik al niet meer te stimuleren. Maar zie handtekening mbt DD. Er ligt hier een heerlijk ventje te slapen Mijn cyclus was super regelmatig, 26 dgn. Geen gekke dingen. Die amh waarde kwam dus voor iedereen als een verrassing...
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat mijn AMH waarde precies is. Alleen dat hij laag is. Eigenlijk best suf dat ik dat nooit gevraagd heb Moet nu toch mijn dossier opvragen voor Dusseldorf dus dan kom ik het te weten. Wat was er bij jou anders in Dusseldorf dan de eerste pogingen? Klint natuurlijk erg hoopvol