Omdat de kruidvat vandaag dicht was, heb ik een test gekocht bij de etos namelijk de Predictor. De normale en niet de early. Helaas was die negatief, vandaag was mijn 1e NOD dag. Wat vinden jullie van deze test? Ervaringen? Ik heb gezocht op het forum om informatie te winnen over deze test, zonder resultaat. Alvast bedankt.
Over de predictor test hoor ik hier vaak slechte verhalen . (mannen die zelfs positief testten, of meiden die positief testten en niet zwanger waren). Weet niet of meiden ook negatief testten en toch zwanger waren. Maar hoelang ben je overtijd? of nog niet? zal toch voor de kv test gaan dinsdag.
Vandaag had ik ongesteld moeten worden. Alleen heb ik nooit zoveel geduld haha. Een vriendin van mij had ook een Predictor early en testte wel positief, maar die gaat ook nog een keer testen voor de zekerheid. Lijkt jou dinsdag de geschikte dag om opnieuw te testen? Ik ben zo zenuwachtig.
Deze test heb ik zelf 2x gedaan en elke keer was bij de mij de test positief en dit klopte dus ook als je het niet vertrouwd kan je altijd nog een keer testen
Bij mij komt ie dr niet meer in. Ik testte elke maand positief met die dingen. Toen heb ik 1x voor de grap mijn man die test laten doen en die was positief en geen tuur streep gewoon duidelijk te zien.
Hoeveelste pilloze cyclus is dit?? Als dit je eerste is zou ik zeker nog 3 dagen wachten en dan weer testen (geen predictor meer.... ik had namelijk zwanger kraanwater volgens die test)
Mijn 1 e ronde is dit. Wat een klote testen zeg! Zwangere mannen, zwanger kraanwater, ik haal ze ook niet meer! Het was ook een impulsieve actie aangezien ik een voorstander ben van de kruidvat 2 v 5. Dankjewel voor jullie vlugge reacties, nu maar hopen dat ik over 3 dagen nog niet ongesteld ben, en een positieve test in mijn handen! Ik heb wel afgelopen week het gevoel gehad ongesteld te zijn, maar steeds als ik dan keek toch niet ( yes ). Raar gevoel in me onderbuik al zeker een paar dagen, last van winderigheid, lucht opboeren, steken in mijn borsten, en erg humeurig ( arme vent van me ). Toch nageven afwachten dan maar!
Ik heb zelf alleen nog maar positieve ervaringen met deze testen, 3 zwangerschappen positief getest, helaas een in een miskraam geeindigd, maar dat zegt natuurlijk niets over de test. Ik lees wel vaak rare dingen over deze testen, dus als je morgen nog steeds niet ongesteld bent gewoon nog een test er tegenaan en dan een kruidvat 2v5. Succes!
Ik ga geen valse hoop geven, maar testte negatief met predictor en n uur later met kv 2 v 5 positief omdat ik zeker wist zwanger te zijn. Resultaat 26 weken zwanger alweer. Succes en duim voor je
Ik testte er ook posi mee, uur later werd ik toen ongesteld, maar goed dat is zeker 10 jaar geleden hahaha.
Ik testte er ook positief mee waren we 11 jaar bezig ! paar dagen later ongi . Dus nooit weer deze test in mijn huis.
Ohh dat is altijd fijn om te horen dat een andere test wel positief uitpakte. Vandaag helaas geen tijd gehad om naar de kruidvat te gaan, hopelijk morgen wel. Nog steeds niet ongesteld, en super erge honger steeds. Wat stom eigenlijk dat ze die testen verkopen eigenlijk, zou verboden moeten zijn. Heb de hele dag moeten werken vandaag ( van 10 tot 9) en heb er niet zo aan gedacht, maar nu ik thuis ben wil ik echt graag testen haha. Ik heb altijd het idee dat je alleen in de ochtend kan testen, omdat dan het hormoon gehalte in het urine het hoogst is. Wat denken jullie daarvan?
Houd er rekening mee dat je cyclus langer kan zijn in de 1e ronde (en die daarna) 28 dagen is een gemiddelde, het kan makkelijk ook 35 dagen duren of zelfs nog veeel langer. Hoop dat je gauw posi test, succes.
Morgen ben ik precies 7 dagen over tijd, en ga dan nog een keer testen. Nog geen teken van ongesteldheid. Ook de hoofdpijn die meestal ter voorbereiding van de Duvel te pas komt blijft weg. SPANNEND!!
ik heb er goeie ervaringen mee van predictor je kan niet vals positief testen binnen de aflees min daarna wel. maar dat is bij meerdere testen ook zo