hoi, ik heb vanmorgen getest met ochtendurine,twee dikke paarse strepen, ik kon het zonet niet laten om nog een test te doen en die is iets lichter, ik heb vanochtend wel redelijk gedronken en ben ongeveer drie a vier keer naar het toilet geweest, moet ik me nu zorgen maken??????????? pffft zo onzeker!
Nee hoor meid! Je urine van vanmorgen was meer geconcentreerd en die van erna verdund door het drinken! Lekker genieten dus!
Ik vind hem duidelijk genoeg hoor! Denk dus echt dat het komt door de middagurine. Geen zorgen maken en genieten! Hoever ben je nu?
hier dezelfde twijfelaar en angsthaas bovenste van vanmorgen onderste van net terwijl mijn urine vrij donker was net..
als ik mijn eisprong moet nemen ben ik nu vier weken en 1 dag,als ik mijn laatste menstruatie neem dan ben ik nu 3 weken en 5 dagen!
Komt ook door de middag urine Daan! Vraag me daarom ook af waarom er dame's zijn die na een duidelijke test s'morgens de test smiddags nog een x doen. Zo maak je jezelf echt gek! Komt goed dame's en nu niet vanavond weer testen hè!!
hoi melanie, je hebt helemaal gelijk met jezelf gek maken dat doe ik ook, ook wel een stuk onbewust, misschien moet ik erbij zeggen dat ik een angststoornis heb,ik vind het dus enorm moeilijk om te relativeren,en ben dan op momenten ineens zo enorrm onzeker dat ik dan weer een test doe..........word ook wel moe van mezelf hoor!
duidelijk positief hoor en niets om je zorgen over te maken! De meiden hiervoor zeiden het al: middagurine is veel minder geconcentreerd. Een streep is dan ook minder dik. Geen zorgen!
Positief. Gaan we gelijk op. Gefeliciteerd. Moet zeggen ik besef het nog niet. Zo moeilijk te geloven dat de testen positief zijn. En ook wel angstig heb 2 keer een miskraam gehad. Maar wil positief blijven ik mag 6 juni voor echo. Raak na 3 iui behandelingen dat is wel fijn.
@ilja, en melanie: we gaan alledrie gelijk op, wat grappig! jeetje ilja wat een traject hebben jullie dan gehad zeg! wel knap dat je zo positief kunt blijven!