hoi meiden, pffft ben zooooo onzeker, is deze test echt wel duidelijk genoeg hij is ongeveer vier dagen voor nod, maar mijn eisprong was wel drie dagen eerder dan normaal( gezien via ovulatietesten van cb) dus is nu mijn nod dan ook eerder? ik ben zo bang dat het niet goed gaat, liefs taartje.
Wat ik denk? ZWANGER!!! Gefeliciteerd! En ik denk idd dat je NOD ook eerder is, NOD is gemiddeld zo'n 14 dagen na de eisprong, dus ik denk dat je 1 dag voor NOD zit nu. Ik vind de test ook te duidelijk voor 4 dagen voor NOD, maar alles kan hoor.
Haha nou dat zit wel goed hoor!!! Gefeliciteerd!!!! Lekker van gaan genieten je bent harstikke zwanger!!
Een zwangerschapstest is niet zoals een ovulatietest of zo, dat het streepje net zo donker moet zijn als de controle streep! Deze is echt super duidelijk meid, gefeliciteerd!!
Waarom ben je bang dat het niet goed gaat? Hij is superduidelijk 4 dagen voor NOD! Niet zo onzeker zijn, is absoluut niet nodig.
heey bedankt meiden, ben zo onzeker omdat ik nog voor mijn nod zit, ben heel erg bang gewoon ongesteld te worden, kijk ook telkens of er geen bloed in mijn inlegkruisje zit, en bij elk krampje denk ik, zie je wel, ik durf gewoon niet te hopen dat het echt zo is! liefs!
Nou, hier kan je niet omheen!! Wat een duidelijke streep. Het is hartstikke positief. Niet onzeker zijn, maar lekker genieten! je bent Z W A N G E R