Te laat begonnen met testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Amberen, Dec 21, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amberen

Amberen Lid

Jul 3, 2014
    59
    40
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik was 6 weken zwanger, tot ik op 26 november begon te bloeden. De dag erna een echo gehad, en idd een miskraam. 3 december daarom een curretage gehad. Op 10 december moest ik bloed prikken, en de waarde was 12. Omdat ik dacht dat hcg eerst uit je lichaam moet zijn voordat je vruchtbaar bent, ben ik op 17 december pas begonnen met ovutesten. Het begon met een duidelijke streep, en het loopt elke dag af, kan het zijn dat ik te laat ben begonnen met testen? Of lopen ze vaker af? Ik had namelijk net gelezen dat je met hcg in je lichaam, alsnog een eisprong kan hebben. Hierbij een foto van de testen vanaf dinsdag tot vandaag. Van maandag had ik geen foto gemaakt, maar die was iets duidelijker dan die van dinsdag

Attached Files:

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Allereerst heel veel sterkte.

LH kan tijdens je cyclus is wisselende maten aanwezig zijn. Deze testen zijn allemaal negatief. Het is moeilijk te zeggen hoe snel je lichaam de cyclus weer op pakt na de mk.

@RoGiJuLi jij weet er meer van.

3. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

Aug 7, 2018
    4,572
    4,043
    113
    Female
    Het schommelt enorm, er valt dus niks over te zeggen hoe snel je lichaam je cyclus weer oppakt. Eisprong kan inderdaad ook met lage waarde hcg. Ik zou nog doortesten en hopelijk snel (weer) een knaller!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,925
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Als jij 10 dec nog hcg had en de testen nu aflopen van een lh piek, dan zou de piek op 16 dec zijn geweest (of eerder), maar dat lijkt me niet kunnen aangezien een ei veelal gaat groeien als je hcg onder de 5 is.
    Stel dat je hcg op 14 dec onder de 5 was, dan zou je 1-2 dagen later al een lh piek hebben gehad.

Ik denk eerder dat je lh testen op normale wijze hebben gereageerd zoals het altijd doet.... iets verhoogd lh aan het begin van je cyclus... dan aflopend .... wachten tot het eitje mooi gegroeid is en de echte piek gaat komen.

Ik denk dus dat je lh piek zeker nog gaat komen :)

Share This Page