lijkt een indrooglijntje.. ik zou het als negatief beschouwen.. misschien over een paar dagen nog een keer proberen of die 2 voor 5 van kruidvat...
In het echt lijkt hij niet op een indrooglijntje, hij is ook knalblauw...het enige is dat hij wel veel dunner is als de horizontale lijn. Ik heb een kv 2v5 in huis, die doe ik vrijdag. Maar ben toch erg benieuwd naar jullie mening. Bedankt voor je reactie!
als het ene pennestreepje is blijf ik bij mijn mening.. maar natuurlijk hoop ik dat je hartstikke zwanger bent8)
hier was m'n test ook een stuk smaller dan het andere streepje hoor, ik vind de dikke streep alleen wat vaag/ rommelig over komen, vandaar dat ik zou twijfelen maar misschien komt dat door de foto . Qua dun streepje zou ik zeggen: Zwanger! Volgens mij zijn cb testen hartstikke goed en zo'n fel indrooglijntje heb ik nog nooit gezien! Indroog lijntjes zijn altijd heeeeel vaag...
haay ik wil je niet telleurstellen, Maar ik had precies zon lijntje, en was niet zwanger . Hoop jij wel natuurlijk, ben benieuwd naar je andere testen..
Clearblue geeft zelf aan dat het verticale lijntje bij de plus even breed moet zijn als het verticale lijntje in het eindvenster (controlevenster)! Pas dan mag je het als positief beschouwen. Bij jou is de lijn veel dunner dan het controlevenster. Het is meer een pennestreepje. Zie: http://www.zwangerschapstest.eu/uploaded/handleidingen/clear-blue-one-step.pdf De uitslag Zwanger is alleen mogelijk als er binnen 10 minuten na het uitvoeren van de test een blauwe lijn is verschenen in het eindvenster en een +-symbool in het resultatenvenster. Het +-symbool in het resultatenvenster kan variëren. De lijnen van het +-symbool en de lijn in het eindvenster moeten echter wel even dik zijn (zie afbeeldingen A-C op de ommezijde). Ik zou een test van een ander merk doen en geen Plus-test, maar bijvoorbeeld de Kruidvat 2 voor 5 euro of de digitale test van Clearblue die aangeeft "zwanger" of "niet zwanger".
Bedankt voor jullie reacties.. Ik had zelf de bijsluiter ook erbij gepakt, en las dat het streepje net zo breed moet zijn, maar omdat het streepje zo fel is, begon ik te twijfelen. Maar goed, ik ga "gewoon" wachten haha en daarna een kv testje doen...ik houd jullie op de hoogte.
ik had ook zo'n streep op mijn test en was wel zwanger, helaas wel een vmk geworden. Misschien gewoon nog te vroeg met testen... spannend hoor!