Predictor test

Discussion in 'Zwanger worden' started by gully, Feb 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gully

gully Lid

Feb 14, 2007
    36
    14
    8
    Female
    Testanalist
    Den Haag
    Damens een vraagje betreft een zwangerschapstest.

Is de test "Predictor" ook een goeie gevoelige test? Want ik heb hier op de site gelezen dat de meeste damens Clear Blue gebruiken, is er iemand die ervaring heeft met de Predictor test?

MvG Gully :D

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Volgens mij is Predictor een goede test! Clear Blue is denk ik bekender, maar beide testen zijn goed.

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Predictor is geen gevoelige test.
    Deze test heeft een waarde van 50 nodig en een gevoelige test zoals matcare 25.
    Als je een gevoelige test zoekt kun je het beste een kruidvat test , matcare test of die van de apotheker gebruiken.
    Succes!

Mirre

4. gully

gully Lid

Feb 14, 2007
    36
    14
    8
    Female
    Testanalist
    Den Haag
    ok, thnx voor je reactie, ik ben echt benieuwd wat het resultaat zal zijn over 2 dagen, ik hoop postief :D

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Sorry ik heb de vraag niet goed genoeg begrepen. Ben het met Anouk eens.
    Goed zijn de Predictor en CB beiden. GOED genoeg om na je NOD mee te testen (wat ook het verstandigste is)

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nou predictor gaf bij mij echt negatief aan hoor na mijn NOD. kruidvat, eigen merk Drogist en eigen merk apotheek waren wel positief

dus predictor zou ik niet aanraden als je op je NOD gaat testen. in een later stadium zou hij denk ik wel goed zijn

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Juist! My point.
    Die test zou niet mijn eigen keuze zijn misschien als je eenmaal ver(der) overtijd bent, maar in eerste instantie niet.

8. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

Jan 22, 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Ik heb predictor gebruikt. Dat was bij 2 weken overtijd en toen sloeg die gelijk roze aan! ik had niet eens tijd om me broek weer op te heisen en rustig naar binnen te gaan :) En toen 2 weken later de Etos huismerktest gehaald voor controle en die sloeg bij mij helemaal niet uit! een heeeeeeel dun hast onzichtbaar lijntje kreeg ik toen.

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Ik heb idd ook gehoord dat je al een hoge concentratie hcg nodig hebt om deze testen positief te laten kleuren.

Bij mij zijn ze tot nu toe nog altijd negatief (zat op 3 dagen na NOD) maar dit kan ook mss komen omdat ik mss toch ongi wordt.

10. joey26

joey26 Actief lid

Feb 15, 2007
    143
    0
    0
    ik heb twee testen gedaan bij 2 dagen overtijd. en beide gaven ze gelijk positief aan. ik heb een etos test gedaan en predictor. ik ben dus wel tevreden over predictor. hij kleurde gelijk roze.

Share This Page