Ik ben benieuwd hoe lang iedereen samen was met haar/zijn partner op het moment dat jullie voor de eerste keer zwanger werden en/of besloten om voor een kindje te gaan. (je hoeft dus geen rekening te houden met de tijd dat je al "bezig bent", het gaat om het moment waarop de kogel door de kerk was zeg maar). Wij zijn nu tien jaar samen en pas sinds kort "bezig". Groetjes! Maris
Wij zijn net "begonnen" en nu in de eerste ronde, we zijn nu zo'n 3,5 jaar bij elkaar, we zijn er altijd van overtuigd geweest kindertjes te willen krijgen (en ook niet onbelangrijk: Hij zag mij als mama van zijn kindjes en ik zag hem als papa van mijn kindjes), sinds kort is bij ons dus "de kogel door de kerk" en zijn we ervoor gegaan! . Ik heb dan ook gestemd op: 2 tot 4 jaar samen. Liefs, Fem P.s. En we wonen bijna 2,5 jaar samen en gaan 20 juli trouwen...! (Joepie! sorry, was ff offtopic ops)
Wij zijn zeseneenhalfjaar samen.En ik wilde het al veel langer dan hij..Maar afgelopen december kwam hij ineens aan..Ik ben er klaar voor..Heb de hele dag lopen smilen en ben gelijk foiumzuur gaan kopen..Haha,was en ben megagelukkig
Wij zijn net begonnen en zijn in april dit jaar 11 jaar samen. waarvan 7 jaar samen wonen en 3 jaar getrouwd.
toen wij het besloten waren we 5 jaar samen. we woonde toen ook al bijna 5 jaar samen,wij woonde vrijsnel samen (binnen een week zeg maar) (24 maart alweer 6 jaar happy together)
Wij zijn heel anders begonnen, vanaf 2003 hebben wij al een vriendschappelijke band. In 2005 vroeg hij of ik wilde samen wonen ( dus eigenlijk wil je verkering...) dat heeft bij mij een half jaar geduurd voor ik dat kon. Dus tja ik heb toch maar 2-4 jaar ingevuld omdat ik eigenlijk dus maar een 1 jaar echt met hem ga zeg maar, maar wel allanger er iets bloeide...
Wij zijn nou al 5 jaar een stelletje waarvan we al 4 jaar samenwonen... mijn mannetje wilde al snel kindjes met mij... en nu wil ik ook! ! !
2,5 jaar samen en we wonen nu ruim anderhalf jaar samen toen we 1,5 jaar samen waren hebben we besloten om er voor te gaan als we 2 jaar samen zouden zijn
Wij leerden elkaar kennen eind 2002 en woonden 5 maanden later samen. In januari 2003 wilde ik graag aan kindjes beginnen, maar mijn vriend was er nog niet klaar voor. Uiteindelijk ben ik vorig jaar oktober bij hem weggegaan, voornamelijk omdat ik bang was NOOIT moeder te zullen worden als ik bij hem bleef. Driekwart jaar later waren we alweer samen en sinds 2 maanden woonden we weer samen. In januari van dit jaar besloot mijn mannetje er nu helemaal voor te willen gaan en daar ben ik ontzettend blij mee!
Wij waren 15 jaar samen. Hoewel er altijd al wel een kinderwens is geweest heeft het door omstandigheden zo lang geduurd voor het zover was. Inmiddels hebben we een prachtige dochter en zijn bezig met ronde 8 voor nog zo'n prachtig wondertje! (momenteel gieren de hormonen door m'n lijf maar de test gaf (nog) negatief aan, grrrrrrr)