Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Zo dat moest er eerst even uit. 8) Zoals de titel al zegt: ik snap er niets van! Ik heb een cyclus van 27 dagen (soms 25,26 en heel soms 28 maar meestal netjes 27..) Afgelopen dinsdag 20 februari was de 1e dag van mijn ongesteldheid en die duurde tot 25 februari. Nu had ik gisteren veel vocht/afscheiding verlies, helder wit maar niet rekbaar. Vanochtend was het dik en wittig. Rond mijn eisprong (die naar mijn gevoel iets eerder is dan 14 dagen, dus ik meen het zelf te voelen bij de 10e dag ongeveer..) heb ik aan 1 kant krampjes en vochtige afscheiding. Deze afscheiding is dun en vochtig maar niet rekbaar? Ik heb NOOIT rekbare afscheiding, is dit normaal? Ik wil niet aan de ovu. testen want dan vind ik voor mijzelf dat ik er té mee bezig ben en het mannetje en ik willen het lekker leuk houden maar toch ga ik twijfelen over die verdomde eisprong hihi! Wanneer issie nouhou!? En wij klussen al maanden rond mijn vruchtbare periode (dus vanaf dag 9 tot dag 17) ongeveer 1x per dag, is dit wel goed of zou dit averechts kunnen werken? Zijn er meer mensen met een iets kortere cyclus (26 a 27 dagen?) en wanneer is jullie eisprong? Ook korter dan 14 dagen?
Mijn eisprong komt geloof ik ook normaal gesproken rond dag 10 11. Ben deze ronde begonnen met temperaturen en heb hem tot nu toe nog niet gespot ook nog geen last gehad. Misschien een idee voor je om te tempen. Ovutesten wil ik ook niet aan beginnen ben ik helemaal met je eens dat ik er dan te mee bezig ben. Ok tempen ben je er ook wel meer mee bezig maar geeft ook wel weer zich of we het op de juiste momenten doen. Ook al doen we het de hele maand door. Maar rond mijn ei toch wel iets vaker.
ik weet dat mijn ei ook rond dag 10 of 11 is.. en daar ben ik achter gekomen door de ovu testen.. ik zou ze toch een xtje halen wishes dat neemt meer onzekerheid weg.. groetjes van Ramona