Predictor vaag streepje - ja of nee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IrisB, 31 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IrisB

    IrisB Fanatiek lid

    Hallo allemaal,

    Sinds ik na 8-9 jaar met de pil gestopt ben (nu 2 maanden geleden) kijk ik regelmatig mee op het forum. Maar nu heb ik toch besloten om me te registreren.

    Ik heb gelezen dat het een hele tijd kan duren voor je cyclus na een pilstop weer normaal is, maar na m'n pilstop was ik op een "normaal" moment (na 26 dagen) ongesteld. Dat valt mee dacht ik, alles verloopt meteen redelijk normaal (was voor ik de pil begon te gebruiken erg regelmatig). Braaf kalendertje ingevuld elke dag en ik zou op 26 december weer ongesteld worden. Ik voelde me wel een beetje alsof ik het zou worden, maar... niets.

    Na 5 dagen werd ik toch een beetje nerveus en ik heb daarstraks een Predictor test gekocht om me uit de onzekerheid te halen :(

    Mooi niet gelukt dus. Ik zag een vaag streepje, maar wel een streepje. Heb 10 minuten naar het ding zitten staren, maar ik word er niet wijzer van. Op de gebruiksaanwijzing staat dat een heel licht streepje ook een streepje is, maar hoe licht is heel licht :confused:

    Is er iemand die ervaring heeft met vage Predictor testen en die me eventueel een beetje uit de onzekerheid kan halen?

    Ik heb iig een dubbel pak gekocht, dus heb nog een test over. Over een paar dagen nog eens 's ochtends proberen denk ik dan. Maar dan loop ik wel weer een paar dagen te stuiteren...

    Heel verhaal, alvast bedankt voor het lezen en de reacties ;)
     
  2. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Kan je geen foto maken van je test?
    Ze zeggen inderdaad een streep is een streep
    Spannend!
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik dacht dat predictor een stip gaf?
     
  4. IrisB

    IrisB Fanatiek lid

    Ja, dat van die streep is een streep ben ik ondertussen ook een paar keer tegengekomen ;)

    Ik weet niet of een foto veel zin heeft (en ons fototoestel stamt uit de middeleeuwen :rolleyes: ), want blijkbaar kan het resultaat na 30 minuten een vertekend beeld geven of zoiets.

    EDIT: Nee, mijn predictor heeft echt een streep. Er staat wel "vernieuwde test" op het doosje, dus misschien heeft de stip afgedaan? De gebruiksaanwijzing heeft het ook alleen maar over een streep (en de prentjes ook)
     
  5. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    is tegenwoordig ook met streep natas

    Ik weet wel dat predictot laat posi test
    Ik zou zeggen morgen overmorgen nog een testje
    neem dan een ander merk gewoon een clearbleu
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihi dat is geloof ik ook echt de enige test die ik niet gebruikt heb, dus dat wist ik niet :D
     
  7. IrisB

    IrisB Fanatiek lid

    Eerst en vooral: Gelukkig Nieuwjaar!

    Heb net opnieuw getest en nu staat er toch echt een duidelijke streep. Was niet echt helemaal volgens plan (nooit gedacht dat het na de stop zooo snel zou gaan, al die verhalen die je hoort van mensen waarbij het maanden geduurd heeft), maar we zijn wel blij natuurlijk :D
     
  8. Parels

    Parels Fanatiek lid

    29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow super joh, gefeliciteerd! Wat leuk voor je, wees maar blij dat je zo snel zwanger bent, al die maanden steeds weer die spanning is ook niets joh!

    Liefs parels
     
  9. Wolkjuh

    Wolkjuh Niet meer actief

    Van harte! :)
     
  10. Dretjuh

    Dretjuh VIP lid

    12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Gefeliciteerd ! Zo ga je mooi het nieuwe jaar in toch?
     
  11. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    gefeliciteerd!
     
  12. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    profıcıat
     
  13. IrisB

    IrisB Fanatiek lid

    Dank jullie wel :)

    Vanmorgen nog maar eens een test gedaan met eentje van een ander merk :rolleyes: Die was ook positief, ik heb er nog eentje over, maar ik zal het nu maar echt echt gaan geloven denk ik :)
     

Deel Deze Pagina