hallo dames, ik zit even met het volgende.. ik deed vanmiddag een test van de d.a drogist.. gelijk binnen 1 min kwam er een heel licht wit lijntje in het test venster ik moet hem echt in het licht houden dan zie je een 2e lijn!! alleen is die heeeeeeeeeeel licht wit achtig!!! wat moet ik hiervan denken??????? ivm ongelmatige cyclus weet ik het even niet ... wie o wie kan mij raad geven ..... spannend!!! heeft iemand dit ook wel eens gehad die achteraf zwanger bleek te zijn ik hoor het graag liefs xxxx
Ik ken die testen van de DA niet, maar ik dacht dat een lijn altijd iets roze moest zijn. Wat staat er i.d. gebruiksaanwijzing over? Voor de zekerheid zou je over 2 dagen weer kunnen testen..
Ik ken de DA testen niet maar van andere testen weet ik dat ze rose of blauw moeten kleuren. Dus ik denk dat dit een negatieve test is!?
ik denk ook dat een witte streep negatief is ( evt indroogstreepje?) Probeer anders over een paar dagen nog eens te testen als je ongi niet komt.
ik zie wel wat maar helaas is mijn ervaring dat wanneer je moet "zoeken" het nog niet duidelijk genoeg is om te zeggen dat je echt zwanger bent. zou morgen nog een testje wagen.. succes
dank je wel therese, ga vanmiddag opnieuw testen! jullie horen het van mij bedankt voor de reacties liefs lola
Succes met je volgende test. Ik zie inderdaad wel iets, maar ben het ermee eens dat als je zo moet zoeken het idd negatief is.
Ik zag dat je nog een topic hebt lopen met dezelfde vraag en foto. Probeer je vragen een beetje centraal te houden. Ik doe deze dicht. Lotte