hallo, ik ben nieuw hier op deze forum wou graag mijn foto bij mn onderwerp zetten maar dat lukte me niet!! dus vandaar dat ik een nieuwe onderwerp heb geopend! ik heb vanmorgen een test gedaan van de d.a drogisterij binnen 1 minuut kwam er al een zeer lichte lijn in het testvenster als ik hem in het licht hou zie ik hem wel kan dit een indroog lijn zijn??? de kleur is wit daar lijkt het op tenminste. ik ben onregelmatig ongesteld dus zou nie weten wanneer ik ongesteld moet worden... ik heb wel krampjes in mn onderbuik....rugpijn enz maar durf nergens op te hopen!! kan dit een te vroege test zijn van een lage hcg??? dames wie heeft dit ook wel eens gehad en bleek gewoon zwanger te zijn??? jullie reacties zijn welkom alvast bedankt liefsxxxx ps deze foto nam ik toen ik de test in het licht hield..
Ik zie wel wat maar als je zegt dat hij wit is lijkt hij me negatief. Zou een kruidvat 2 voor 5 euro halen. Laat je het weten?
ik heb hem in negatief gezet voor je en volgens mij zie ik ook wel wat ik zou over 2 dagen nog een keer testen View attachment 213574
Ik lijk ook wel wat te zien! ik zou morgen een k2v5 doen met ochtendurine. laat even weten hoe die uitpakte! succes! liefs!
sorry de foto is echt te onduidelijk voor me...kan er nix uit maken... Idd kruidvat 2v5 proberen.. Succes!
Waarom de streep wit is komt omdat de roze vloeistof over de strip loopt bij het eerken van de test. Als er hcg gevonden was, was op de plek van die witte streep de roze kleur blijven plakken zodat er een 2e roze streep zou komen wat een positirf resultaat betekent. Feit dat bij jou een witte streep kwam komt omdat er dus geen hcg is gevonden en is de test dus negatief.
Sorry, maar ik zie er niet veel in. Misschien een 'normale' foto met flits plaatsen van dichtbij? Ik hoor hier veel over die kruidvat testen. Zijn die zo extra gevoelig dan?? En die zijn twee voor vijf euro?? Das niet duur. Is het wel een betrouwbare test dan? Succes met testen en ik zou het morgen nog eens proberen voor de zekerheid.