early predictor 1 dag voor nod negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kim2306, Jun 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Zoals de titel al zegt heb ik een early predictor gedaan vanochtend en die is negatief 1 dag voor nod..

Kan ik er nu vanuit gaan dat me ongesteldheid morgen toch door komt of kan t nog steeds dat ik zwanger ben?

Ik hoor namelijk ook slechtr verhalen over deze test maar ook mensen die wel betrouwbaar getest hebben met deze

Graag meningen en advies..

2. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik vind deze testen absoluut onbetrouwbaar en zou ze dus ook niet kopen. Hoe zeker ben je van nod? Ik zie dat je nog maar kort geleden begonnen bent om zwanger te worden? Anders zou je ook een latere eisprong kunnen hebben waardoor je nod verschuift

3. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Heb ovulatie testen gebruikt en heb me eisprong gevoelt en vorige cyclus was 40 dus dan ben ik daarna ook nog uitgegaan van 40 dagen maar kan t zo zijn als je je eisprong voelt ie dan niet springt? Of moet die dan zoiezo een paar dagen laten alsnog springen?

Maar als me berekening klopt dat ik morgen nod dag heb is dit geen goed teken toch

4. Zwangernr6

Vaak blijkt pijn die je aan je eisprong toeschrijft, pijn van het groeien van het eitje te zijn en dat de eigenlijke eisprong pas later plaatsvind

5. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Okee maar dan is me nod zoiezo morgen want voelde die pijn op 6 juni dus dan is t dag later ogeveer je eisprong toch?

6. Zwangernr6

Ja dat zou kunnen. Maar dan is er ook nog de mogelijkheid van een latere innesteling, waardoor je uitgerekende datum ook verschuift en je dus later positief test. En hoe hoog je standaard hcg waarde is verschilt ook per persoon.
    Kortom, alle hoop is nog niet verloren als je 13 dagen na eisprong negatief test. Geen bloed, geeft moed!

7. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Oke geeft toch wel weer wat hoop heel erg bedankt voor het reageren en toch een beetje uitleg over de eisprong

8. Zwangernr6

Graag gedaan. Ben benieuwd hoe t afloopt!

9. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Ik had een predictor gedaan... was meer voor de lol, want ik had al 8 andere testen gedaan en die waren allemaal positief... en de Predictor was negatief hahah en een paar maanden terug was ik helemaal blij omdat hij positief aangaf en ik was met andere testen niet zwanger...

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,675
    5,710
    113
    Ik had 4 dagen voor mijn nod nog een negatieve test met deze test en op mijn NOD 2 positieve! Zou gewoon nog rustig afwachten of je niet ongesteld word :)

Share This Page