Ik lijk echt wel wat te zien ergens ver weg. Maar snap dat je iets anders had gehoopt. Afwachten maar denk ik?
Ik krijg hem nu op elke foto, dat was gisteren niet. Ik zie hem met het blote oog. Maar hij lijkt grijs. Mijn temp is op dpo 10 nog nooit zo hoog gebleven dus dat ik positief lijkt me. Vanmiddag opniew met action.. en idd afwachten.
Mijn predictor was ook onduidelijk maar toen hij opdroogde wel duidelijker. Dus misschien zie je m straks nog beter! Er zit natuurlijk maar 24 uur tussen dus kan goed dat je HCG niet verdubbeld is. Als die gisteren 5 was en nu bijv 7 is t logisch dat je geen mega streep krijgt. Eigenlijk moet je de test van gisteren met die van morgen of zelfs overmorgen vergelijken. Ik heb echt goede hoop voor je! Hoop het zo voor jullie!!
Eigenlijk is dit volgens het boekje hoor Van ‘nauwelijks op de foto krijgen’ naar ‘op elke foto te zien’ is voor nu voldoende oploop!
Ahhh zo fijn, dank je wel voor je geruststelling!! Ik begin langzaam te denken dat het wel eens gelukt zou kunnen zijn. Op basis van mijn temp op 10 dpo. Die blijft hoog inplaats van een daling. Spannende dagen zo! Eindelijk na 11/12 mnd een goed gevoel!
Ja als ik mn scherm wat kantel denk ik nu ook iets te zien! Waar ik gister niets zag. En zeker als je het zelf in het echt beter ziet dan lijkt het me de goede kant op gaan. Met 10dpo ben je nog te vroeg voor een extreem duidelijke streep dus dat komt hopelijk komende dagen!
Hmm de action is hetzelfde als gisteren. Misschien zelfs wel minder duidelijk. Duimen dat ik morgen een oploopje zie en dan ook een duidelijkere streep op de predictor!
Ow deze had ik nog niet gezien. Action zijn volgens mij wel echt stomme testen. En je bent ook echt vroeg.
Ik weet het niet hoor...Ben niet zo positief. Zie eigenlijk op beide testen in 1e instantie niks. Alleen als je heeeeeeel goed kijk denk ik wat te zien maar volgende moment niet meer. Mijn ervaring is dat predictor juist heel erg vroeg al duidelijk verschil geeft met elke dag testen. Ik had op 8 dpo zo'n lijntje van; ik weet het niet en op 9 dpo al niet te missen + positieve cb.
Hmm snap gezien je eigen ervaring je reactie idd. Ik had vanochtend ook een duidelijker resultaat verwacht. Mijn temp is hoopvol. We gaan het morgen zien.