Ik vind hem wel iets duidelijker hoor, en je kan ook een late innesteling hebben gehad, dus je hoeft niet 9dpo knal positief te testen... Ook niet met een predictor
Ik hoop mee voor je!! Ik heb zelf ook testen van de action en een paar van de pedictor. Die van de action lijken ook niet heel erg op te lopen.. (had 2 early en nu nog 2 of 4 normale) Had een early en normale op zelfde dag gedaan maar lijkt weinig verschil.. Vanmiddag doe ik weer een action test en als ik oploop zie denk ook nog de pedictor.
Awneej balen meis! Ik zag ook wel "iets" op jou eerste test. Maar op het moment zie ik dat ook op die van mij. Hoop voor je dat het niet doorzet en je alsnog een mooie streep krijgt.
Bekijk bijlage 586615 Ik zag direct een vaag lijntje weer na het testen op de action. Hij was geel opgedroogd dus net door laten lopen. Dat had ik ook met 9 dpo gedaan toen hij geel was opgedroogd. Nu zien ze er zo uit. Bovenste is dus 9 dpo, middelste zijn gister en onderste is van vanochtend. Predictor niet gedaan omdat ik dacht dat het sowieso einde verhaal was. Indrogers?
Ik zelf idd ook niet. Ja hij is wat donkerder maar dus pas na het doorlopen. Daarvoor was het te geel om een goede foto te maken. Vanochtend een streep weer. Iets duidelijker dan gister ochtend. Maar echt maar mwah