Duidelijkheid, niet waar ik hoopte maar ben zojuist ongesteld geworden. Dag te vroeg maar ben wel blij dat ik die vage testen nu kan weg strepen. Morgen naar de huisarts omdat we 12 mnd bezig zijn. Die afspraak had ik afgelopen donderdag al gemaakt, alsof ik het wist Thnx voor alle reacties en super lief hoe iedereen heeft mee geleefd!
View attachment 586852 Hoe lang duurt het voordat hij weer helemaal negatief is? Mijn menstruatie breekt niet lekker door. Zojuist na de hele dag een beetje half bruin/rood verlies een action met super lichte urine gedaan. Zag meteen weer een ‘schaduw’
Mijn temp zakt iets, maar nog steeds boven de rode stippellijn. Misschien ‘gewoon’ een langere LF en een wat tragere opstart van mijn menstruatie. Maar als het dan niet gelukt is dan graag een dikke vette menstruatie
Je hoort vaker dat er bloedverlies is wat dan vergeleken word met “ongesteldheid”.. het lijkt me nu wel duidelijk dat er iets heeft gezeten of iets zit.. vervelend zeg die onduidelijkheid ?
Ja heel vervelend. Of een super duidelijke dikke streep of gewoon ongesteld. Niet super vage, bijna niet op de foto te krijgen streepjes en een halve ongesteldheid wat niet door zet. Al 9 rondes wordt ik gewoon meteen keihard ongesteld. Niet dit halve werk
Over die predictor die voorgedrukt blijft.. ik heb net hetzelfde voorgehad deze ochtend. Ik ben 2 dagen overtijd, getest met predictor. Omo wit, maar als ik hem kantel zie ik een voorgedrukt streepje in het plastic Vind dit echt niet fijn want mijn hart sprong even hard over hier omdat ik dus dacht een streepje te zien maar is dus duidelijk in het plastic...