Bekijk bijlage 590164 Bekijk bijlage 590163 We hebben weer een tuurtje. Naar mijn idee iets duidelijker dan de vorige keer. Wat vinden jullie? Vandaag vermoedelijk 8dpo
Fijn dat jullie ze ook zien. Ik ben heel benieuwd naar morgen. Vandaag precies één jaar bezig dat zou wel echt fantastisch zijn!
Op de pc zag ik niks.. Op telefoon lijk ik iets te zien..! Ik hoop dat het een mooie duidelijke streep wordt!
Hij had vandaag echt wel wat opgelopen moeten zijn maar helaas is dit niet het geval. Misschien hebben deze testen toch een voorgedrukt streepje die wat meer naar boven komt na het testen. Het treepje is is beetje gelijk.
Ik zou ook even 2 dagen wachten! Ik deed het met de action testen elke dag en een predictor om de paar dagen. De action testen leken weinig op te lopen. Bij dePredictor zag je een duidelijk oploop
Heb je wel eens hcg laten prikken? Of als het echt niet kon een test gedaan? Sommige vrouwen hebben standaard een wat hogere hcg en deze testen zijn heel erg gevoelig.
Dat laatste ga ik eens doen. Dat zal misschien ook verklaren dat ik op de action testen altijd een streepje plas. Hcg heb ik nog nooit laten prikken. Kan dat zomaar?
Heb hier dit streepje al 2x gehad met de predictor en al 2x ongesteld worden. Dit was mijne eergisteren. En vanochtend ongesteld.