Vandaag is mijn NOD en ik heb net een testje gedaan... hou het niet meer van spanning... wat denken jullie?
Ik zie zeker een streep, alleen hij is nogal dun. Wanneer, na het testen, heb je deze foto gemaakt? Hoop natuurlijk dat je lekker zwanger bent, succes!
spannend, ik zie wel duidelijk iets! Zo zag mijn test van mijn dochter er ook uit, k had dezelfde avond met een andere test getest en die was zelfs donkerder toen. Succes!
bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik heb de foto gemaakt een paar minuten nadat ik had getest. Het lijntje is inmiddels nog wat duidelijker geworden, ik vind em alleen een beetje dun. Ben lekker thuis aan het werk dus ik denk dat ik zo nog even naar Kruidvat ren... spannend he, dat testen...
ik zou even een ander merk proberen. Geeft die ook een lijntje dan ben je zwanger hoor! dit ziet er namelijk uit als negatief (pennestreepje)
ja die van de kv 2 voor 5 moet je halen, daar zou dan ook al een licht streepje op moeten komen hoor, ben benieuwd!
het lijkt op de foto inderdaad een pennestreepje, in het echt is ie iets breder (het bredere stuk is wel vaag). Heb er net nog eentje van hetzelfde merk gedaan (zaten er toch 2 in de verpakking ) en die lijkt nog iets breder. Straks nog 1tje van kv 2voor5 proberen, ik laat het jullie weten!
spannend zeg is zie zeker wel een streepje ik zou tch nog is van kruidvat halen die zijn echt goed en ook erg gevoelig