hey dames, ik heb net (voor de zekerheid) een predictor vroege test gedaan, daar hoort dan een | te komen als je zwanger bent.. Maar bij mij kwam er een - te staan.. staat niks over op de beschrijving,en controle streep was er wel.. weet iemand wat het inhoud?
Zolang de streep niet verticaal is, is de test negatief! Overigens zou ik ooit predictor halen (zeker niet de vroegtest), want toen ik hem voor de grap eens ging testen met kraanwater, sloeg hij positief uit!
ik weet het niet .. ik heb zelf de normale predictor gebruikt en die sloeg negatief .. maar dat was omdat ik hem veel te vroeg had gedaan ( dus eigen stomme schuld he ) maar ik denk dat elke test gewoon het zelfde werk.. alleen de een heeft een hogere consentratie Hcg nodig dan de ander en natuurlijk betaal je ook voor het merk he
Zal best zijn, alleen zijn hier errug veel negatieve ervaringen over de Predictor Vroegtest te vinden! Ik zal nooit of te nimmer die test in huis halen in elk geval.
ik heb het net een beetje opgezocht ... en naja ik ga morgen een kruidvat test doen .. lijkt me tog wel wat beter na alles wat ik heb gelezen