Hallo allemaal, Ik zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met de vroege zwangerschaps test van Predictor? Negatief zowel Positief! Ook zou ik graag willen weten vanaf hoeveel dagen voor de NOD de kv2 voor 5 gebruikt kan worden. Groetjes Cindii
Ik heb begrepen dat zelfs mannen met predictor posi kunnen testen, dus niet betrouwbaar!!! De kv2v5 heb ik 5 dagen voor NOD posi mee getest! Maar meestal word ie 4 dagen voor NOD gebruikt. Succes!
Net als hierboven hoor ik dat kraanwater ook positesten kan geven. De 2v5 zijn prima. 10of11 dagen na eisprong duidelijk positieve test (naar was ook vroege inbestelling, dus bij nega test de 2e test bewaren voor de NOD zelf)
Deze test is heel erg gevoelig. Ik test er normaal omowit mee dus een streep op die test bij mij is positief. Maar als je hem niet eerder gebruikt heb zou ik er misschien niet blind op vertrouwen. Maar voor mij is hij wel heel fijn. Mijn ervaring is dat hij gevoeliger is dan de kruidvat. Maar iedereen heeft wat hcg in de urine en als dat net iets meer dan gemiddeld is, pakt deze test dat ook op. Ik zou hem echter wel nog eens gebruiken, als dat je vraag is.
Bedankt voor jullie reactie.. nog meer reacties zijn welkom natuurlijk! nog 2 dagen en dan zou ik kunnen gaan testen!
ik had getest met predictor .. 2x positief en daarna met cb en die gaf ook 3+ aan.. maar idd ze zijn niet echt betrouwbaar..maar bij mij gaf ie wel eerlijk antwoord hahah
ik heb ook 3x positief getest met deze test! ik vraag mij af of die andere verhalen wel echt zijn hoor, met water testen??? had de frabikant er dan al lang niks aan gedaan?
Ik had goede ervaringen met deze maar afgelopen januari testte ik ook vals positief met de predictor...Dus heb ze nu maar niet meer genomen!
Ik teste juist negatief met de predictor en positief met een digitale cb. Dat is wel 5 maanden geleden.