Nou meiden, grote verwarring bij me Hoop dat jullie me kunnen helpen. Het is nog maar 7.05 uur en ik zit al op dit forum haha, lekker vroeg. Zojuist de test van Kruidvat gedaan. En hij is niet helemaal wit maar het streepje is ook niet knalduidelijk te zien. Nu is het zo dat ik 3 dagen voor mijn NOD heb getest. Kan het zo zijn dat het HELE LICHTE STREEPJE wat ik zie nog te maken heeft met het hormoonspul in mijn lichaam? Of kan het misschien ook zo zijn dat dit hele lichte streepje al in de test zit zeg maar en dat je door het materiaal heenkijkt en dat streepje dus ziet zitten Ooooh nu ben ik nog niks wijzer...........
28 april pregnyl gespoten? Dat is echt al te lang geleden. Ik acht de kans heeeel klein dat het nog daarvan komt. Je zou zo zwanger kunnen zijn!!! Heb je daar ook wel aan gedacht, of alleen maar aan het feit dat de test misschien niet deugt. Hahaha Heb je een fotootje?
Tuurlijk wil ik dolgraag geloven dat het misschien zwanger is maar ik durf niet 3 jaar MMM bijna niet meer te geloven dat dát het is, snap je? Dan ga ik eerst al het andere uitsluiten. Ik kan er wel een foto'tje van maken maar weet niet of je het ziet als ik het dan publiceer. Ga ik straks ff proberen
Jep, ik zie een heel licht streepje Noa... Je zit nog voor je NOD. Ik heb met Pregnyl wel gemerkt dat je pas 16 dagen erna echt goed kan testen. Als je 5000 hebt gespoten, is het nu wel uit je lijf. Dat zeiden ze in het ziekenhuis; je niet nl vanaf de sprong rekenen. maar ik testte afgelopen ronde ook te vroeg en had ook zo'n lichte test. Ik was wel zwanger. Misschien zaterdag nog ns testen? Spannend meid!
@ Eevie, dank je wel, ik ga zeker dit weekend inderdaad nog een keer testen. Bij mij hebben ze nooit verteld dat die Pregnyl eerst uit je lijf 'moest' zeg maar. Daar ben ik via dit forum pas op gewezen. Elk ziekenhuis en arts verschilt weer he, raar! Ik moet sowieso maandag komen voor een bloedtest dus dan is het helemaal zeker. Misschien koop ik voor dit weekend wel zo'n digitale van Clearblue. Wat verschrikkelijk jullie MK....mag en wil je binnenkort alweer verder of eventjes rust?
Ik zeg zachtjes hoeraaa!! En over drie dagen gil ik keihard hoeraaa!!! Als je 28 april Pregnyl hebt gespoten is dat nu wel eens uit je lijf. Uiteraard zit je nog voor je nod, dus als je die hebt gehaald moet je gewoon nog een keer testen. Maar ik zie het zonnig voor je in!!